McCann PR comunică pentru Philips TV
Reading Time: < 1 minutWeber Shandwick a fost aleasă agenția care va oferi servicii de lifestyle PR şi social media în Europa pentru brandul licenţiat Philips TV.
Agenţia globală se va axa pe poziţionarea Philips TV ca brand european de lifestyle şi design premium şi va desfăşura pe tot parcursul anului activități precum campanii integrate, relaţii cu presa, comunicare în social media, creare de conţinut şi evenimente ca IFA şi lansări anuale Philips TV.
În România, toate aceste servicii vor fi asigurate prin compania afiliată McCann PR România.
”Până acum, Philips TV a fost privit într-un mod funcţional atât în materie de brand, cât şi de produse. Dorim să ne îndreptăm atenţia mai mult către propunerile de lifestyle care aduc unicitate brandului nostru: design premium european şi tehnologie Ambilight”, explică Adrian Gonzalez-Ibbitson, International PR Manager în cadrul TP Vision, compania care dezvoltă, produce și comercizalizează televizoare Philips în Europa, Rusia, Orientul Mijlociu, Brazilia, Argentina, Uruguay, Paraguay şi anumite ţări din regiunea Asia-Pacific.
Compania TV este deţinută 100% de TPV, producătorul TV mondial de top de monitoare şi LCD, care vinde şi comercializează televizoarele Philips în China. TP Vision are aproape 2.000 de angajaţi în mai multe zone de pe glob.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz