McCann PR a lansat GREATEENS, o inițiativă menită să descopere, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri. În esență, programul reprezintă un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare.
Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din diferite domenii, de la muzică, la beauty, cooking, sport și IT.
Tineri din toată țara se vor putea înscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR.
Comunicarea prin influenceri nu e nouă pentru nimeni, dar cred că ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalanșă de conținut în care comunicarea unui brand riscă să își piardă identitatea, la fel cum publicul distinge din ce în ce mai greu între creatorii de conținut. Trăim o epocă a cantității care e pe sfârșite, iar în mișcarea inevitabilă – noutate –> cantitate –> calitate – ideea de a ne implica în evoluția următoarei generații de influenceri – cea care devine parte integrantă a peisajului de comunicare – ne-a părut un pas natural și, mai ales, necesar”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner, McCann PR.
„Un alt trend important care ne-a inspirat a fost acest nou val de micro-influenceri – ce am observat și noi de-a lungul campaniilor din ultimii ani. Influencerii de nișă au comunități mai dinamice, mult mai dornice de conversație, de engagement. Iar această deschidere a publicului are nevoie, ca răspuns, de o creștere a calității colaborării dintre branduri și influenceri și a conținutului pe care aceasta o produce. Noi o vedem ca o nouă provocare, atât la nivel de agenție, cât și de industrie”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR.
„Istoria e plină de entități care au considerat că au aflat ce-și doresc adolescenții, doar ca să realizeze ulterior că realitatea acestui grup era alta. De aceea e nevoie ca ei să poată crea și descoperi singuri acel conținut care va rezona cu o întreagă generație. Rolul nostru e cel mult unul de parteneri – experiența pe care am acumulat-o îi va ajuta să evite multe dintre obstacolele inițiale. Dar sunt sigură că avem, la rândul nostru, mult de învățat de la ei”, mai spune Imola Zoltan.
“Primul pas este ca, prin intermediul acestui concept, să stabilim un nou canal de comunicare pentru influencerii de top din România și cei tineri, cei care îi urmăresc și care doresc să facă pasul spre a deveni creatori la rândul lor. Am optat pentru acest format pentru că ne-am dorit ca aceste evenimente să fie atât inspiraționale, cât și practice. Prin participarea la diferite workshopuri aplicate, precum – foto, film, lumini, sunet, editare video și colorizare, mentoring, importanța comunitaților și relația cu comunitatile și așa mai departe – tinerii vor putea înțelege mai bine ce se întâmplă “behind the scenes”, munca și timpul necesar devenirii unui GREATEEN”, a adăugat Lavinia Chican.
Pe lângă partea de mentorat și educație, GREATEENS va însemna și un spațiu dedicat în care aceștia vor putea crea conținutul pe care îl doresc – împreună sau individual, ca efort personal sau în parteneriat cu brandurile ce se pliază cel mai bine pe intențiile lor.
Portofoliul de clienti al agentiei McCann PR include companii precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC Romania, Carrefour, Nestle, Heineken, ExxonMobil, City Insurance, Microsoft, UPC, HTC, Symantec, Teamnet, Electronic Arts, Honeywell, NEPI, Engie Romania, Metropolitan Life, MSD, Nespresso, Berlin-ChemieMenarini, Pfizer, Medtronic, Doncafe
McCann PR are peste 12 ani de activitate și este afiliată la rețeaua Weber Shandwick.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…