Matthew Selheimer va coordona marketingul Bitdefender pentru divizia de soluții business
Reading Time: 2 minuteBitdefender l-a numit pe americanul Matthew Selheimer, un veteran al industriei cu peste 25 de ani de experiență în securitate informatică, la cârma echipei globale de marketing a diviziei de soluții pentru business.
În noua sa funcție, Selheimer va fi responsabil de creșterea notorietății produselor Bitdefender destinate companiilor, în contextul cererii crescânde pentru soluții de prevenție, detecție și răspuns la incidente de securitate cibernetică.
„Sunt încântat să mă alătur echipei Bitdefender într-un moment important pentru istoria companiei. Creșterea accelerată a Bitdefender în piața securității pentru mediul de afaceri e stimulată de o abilitate unică de a aduce laolaltă tehnologia de prevenție recunoscută global și un portofoliu de produse destinat întregului spectru de nevoi ale organizațiilor. Voi contribui cu toată expertiza la conturarea strategiilor care ajută companiile să devină și mai reziliente în fața riscurilor de zi cu zi”, spune Selheimer.
Planuri de business
La Bitdefender, Selheimer va crea și executa strategia de marketing și comunicare menită să răspundă nevoilor clienților și să conecteze nevoile lor cu oferta Bitdefender în materie de soluții de protecție, detecție și răspuns, servicii administrate pentru detecție și răspuns, dar și securitate pentru cloud.
„Matt completează linia de lideri seniori ce s-au alăturat diviziei de soluții pentru business. El aduce o experiență vastă în a ajuta clienții să-și rezolve problemele de securitate specifice mediului de afaceri. E un lider transformațional de marketing, iar experiența lui în creșteri rapide prin poziționarea brandului Bitdefender punând în centrul atenției clientul va fi crucială pentru extinderea reputației Bitdefender”, spune Steve Kelley, președinte și general manager al diviziei de soluții pentru business.
Bogată experiență în domeniu
Cu mai mult de două decenii de experiență în domeniu, Selheimer a dobândit cunoștințe tehnice vaste și a demonstrat capacitatea de a crește cererea pentru soluții IT aplicând principiile marketingului modern. Anterior, a lucrat pentru companii precum Alert Logic, BMC Software, Deloitte & Touche și Informatica. Mai recent, a condus echipa de marketing a companiei PAS, un lider în securitatea cibernetică pentru sectorul industrial, unde a contribuit la achiziția firmei de către Hexagon AB.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz