OTP Bank România anunţă măsuri pentru clienții cu credite în derulare persoane fizice, IMM-uri și Corporații, în contextul răspândirii virusului COVID-19.
Date fiind condițiile specifice fiecărui segment de clienți, au fost adoptate o serie de măsuri personalizate, arată banca, într-un comunicat de presă.
Pentru clienții persoane fizice:
Pentru clienții persoane juridice, IMM-uri și Corporații:
“Băncile, mai mult ca oricând, trebuie să acționeze cu responsabilitate față de economia locală și cu înțelegere față de clienții lor. În acest context sensibil pentru noi toți, vrem să fim alături de clienții noștri și să colaborăm cu ei pentru a depăși, împreună, mai ușor, o perioadă de grea încercare. Vom fi deschiși și alături de ei, având în minte importanța continuității afacerilor în România”, a declarat Gyula Fatér, CEO OTP Bank România.
OTP Bank România recomandă clienților să folosească preponderent serviciile bancare la distanță, respectiv cele telefonice, online (Internet Banking și Mobile Banking) și pe e-mail, care le vor permite acestora accesul cu angajații băncii.
Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…
Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…