Mastering The Music Business se ține online la sfârșitul lui iulie
Reading Time: 2 minuteCea de-a cincea ediție a Mastering The Music Business, primul și cel mai mare eveniment organizat în România pe teme de industrie muzicală, va avea loc online în perioada 29 – 31 iulie. Amânat din cauza pandemiei și a măsurilor de restricție adoptate odată cu aceasta, MMB propune o ediție exclusiv în mediul online, pe teme adaptate contextului, care să ajute artiștii să depășească această perioadă dificilă.
Panelurile, workshop-urile și studiile de caz din cadrul MMB se vor concentra în jurul celor mai importante subiecte ale momentului: cum se reorganizează industria – atât pe plan local, cât și internațional, cum se va schimba publicul, ce pot face autoritățile, rolul brandurilor în reconstrucția industriei, soluții de finanțare, comunicare de criză și multe altele.
”Ne dorim să punem pe masă, în cel mai deschis mod posibil, cât mai multe probleme cu care se confruntă industria în această perioadă, de la dificultățile financiare și limitările date de pandemie, până la blocajele de creativitate și presiunea reinventării. Să vorbim despre ele, dar mai ales să găsim soluții pentru a ieși din acest impas,” spune Anca Lupeș, fondatoarea conferinței MMB.
Printre speakerii ediției, care vor susține prezentări și vor răspunde întrebărilor participanților, se numără: Corinne Sadki (FR) – președinte al European Music Exporters Exchange (EMEE), Edy Chereji – unul dintre creatorii festivalurilor Untold și Neversea, Jake Beaumont Nesbitt- policy advisor The International Music Managers Forum, Emil Ionescu- managing director Best Music Live Concerts si iabilet.ro, Cristian Stan- promoter Sublime și mulți alți artiști, promoteri sau reprezentanți ai caselor de discuri.
Conferința se va desfășura online, cu acces gratuit, pe pagina de facebook MMB și pe site-ul conferinței, iar întregul program va fi anunțat aici.
Foto: © Erik Reis | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz