Ediția va reuni speakeri români și internaționali, din industria muzicală și din industriile adiacente, care vor prezenta idei și tehnologii noi, dar și povești de succes, celor peste 300 de participanți așteptați. Pe lângă cele două zile de conferință, a treia zi va fi dedicată workshop-urilor, în care vor fi discutate teme de interes pentru orice profesionist din industrie.
Ce teme se vor discuta?
Printre subiectele ediției de anul acesta se numără teme noi legate de exportul muzical pentru independenți, necesitatea asocierii, fonduri europene din ce în ce mai consistente dedicate culturii, dar și subiecte actuale precum distribuția digitală, PR-ul online etc . Nu vor fi ocolite nici poveștile de succes din industria indie, festivaluri, conținutul muzical de la radio, jurnalismul muzical, exemplele de bune practici și multe altele.
Producători ai industriei muzicale globale și bookeri ai unor festivaluri de succes la nivel european, vor veni la București pentru a întâlni și asculta 30 de trupe debutante românești și internaționale care doresc să-și prezinte noile show-uri live în fața unui auditoriu specializat, în cadrul MMB Showcase Festival. Sesiunea de showcase-uri live va avea loc în Club Fratelli, în serile de 20 și 21 martie.
”Ne dorim ca Mastering the Music Business să devină un km0 al industriei muzicale din România și un spațiu profesional unde se pot dezbate subiecte și tendințe din domeniul muzical global, al industriei culturale și inovației muzicale. Totodată, sesiunea de showcase-uri live este o oportunitate pentru artiștii debutanți care își pot contura prezența pe scena muzicală românească și pot performa în fața unui public format din consumatori de festivaluri și muzică bună, dar și profesioniști ai domeniului de pe plan local și european, ceea ce le poate aduce viitoare colaborări. Nu în ultimul rând, ne dorim ca prin MMB să creăm și să dezvoltăm o comunitate internațională dinamică și extinsă de profesioniști și antreprenori independenți din industria muzicală, care să pună în discuție subiectele importante ale industriei și să aducă soluții universal valabile problemelor cu care se confruntă industria independentă.” – a declarat Anca Lupeș, fondator, Mastering the Music Business.
Taxa de acces la conferință este de 175 ron (până la 15 ianuarie, inclusiv, după care biletul va costa 265 ron) și include participarea la conferință în zilele de 20 și 21 martie, acces la showcase-urile din serile de 20 si 22 martie, dar și coffee & lunch break.
Biletele se pot achiziționa de aici, iar biletele pentru ziua de workshop-uri (22 martie) vor fi puse în vânzare la o dată ulterioară.
MMB este organizată de Asociația RAW Music.
Cel mai nou boutique hotel de lux din centrul Bucureștiului, Corinthia, cu doar 30 de suite exclusiviste, care se va…
Vești bune pentru pasionații de sporturi de iarnă. Cele mai îndrăgite regiuni de schi din Austria sunt pregătite pentru startul…
În primele nouă luni ale anului 2024, la nivelul Grupului Electrica, EBITDA a înregistrat o valoare de 1.062,0 milioane de…
Impact Hub Bucharest și fondul de investiții pre-seed din Europa Centrală și de Est, PurposeTech, prezintă cele 14 startupuri alese…
Cea mai frumoasă poveste de iarnă va fi prezentată, și în acest an, la Craiova, unde centrul orașului va fi,…
Șantierul Naval Damen Galați a găzduit ceremonia de punere a chilei pentru primele două feriboturi complet electrice dintr-o serie de…