Stiri

Mastercard si UniCredit au lansat campania Creștem pasiuni împreună

Reading Time: 3 minute

Mastercard și UniCredit Bank lansează „Creștem pasiuni împreună”, o campanie dedicată clienților actuali și noilor clienți ai băncii, care își propune să susțină dezvoltarea pasiunilor personale și să încurajeze accesarea serviciilor financiare. Campania se desfășoară în perioada 21 octombrie 2024 – 31 martie 2025 pentru premiile în bani și 21 octombrie 2024 – 31 ianuarie 2025 pentru premiile în vouchere prin tragere la sorți și pune la dispoziția participanților premii lunare sub formă de bani înapoi în cont, dar și premii acordate la finalul campaniei, prin tragere la sorți.

„Fie că vorbim de muzică, artă sau sport, fiecare persoană are o pasiune care merită susținută. Într-o lume în care ritmul vieții devine tot mai alert, iar angajamentele noastre sunt din ce în ce mai numeroase, găsirea timpului și resurselor necesare pentru a ne urma pasiunile poate părea o adevărată provocare. Alături de partenerii noștri de la UniCredit, ne propunem ca fiecare tranzacție sau produs bancar din portofoliul băncii să acționeze ca un imbold pentru ca pasiunile oamenilor să nu rămână doar la stadiul de aspirație. Mastercard rămâne același puternic promotor al plăților electronice și fidel misiunii de a conecta oamenii cu pasiunile lor”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.

„Pasiunile ne oferă energie, motivație și bucurie. Când ne urmăm pasiunile simțim împlinire și ne găsim locul într-o lume, adesea, prea agitată. Campania Creștem pasiuni împreună, realizată împreună cu Mastercard, își propune să susțină pasiunile clienților UniCredit cu ajutorul produselor bancare și financiare potrivite. Clienții existenți și noi se bucură de avantaje în plus la cumpărăturile cu cardurile noastre Mastercard de debit și de credit și, în acealași timp, sunt încurajați să își urmărească planurile de economisire. Premiile oferite în campanie îi vor impulsiona să testeze soluțiile de economisire potrivite pentru ei: de la cele mai ușor accesibile, conturi de economii, până la produse mai complexe, de asigurare de viață cu componentă investițională și unități de fond emise de fonduri mutuale, dezvoltate de Grupul UniCredit în parteneriat cu renumiți administratori de fonduri globali: Blackrock, JP Morgan, PIMCO sau AMUNDI. Creștem pasiuni împreună ne dorim să reprezinte primul pas în realizarea unui vis, prin câștigarea unuia din multele premii, dar mai ales prin încurajarea echilibrului între bucuria cumpărăturilor și gestionarea eficientă a economiilor” a spus Ana Popescu, Director Produse si Servicii Retail, UniCredit Bank.

Premii atractive pentru participanți

Pe durata campaniei, Mastercard și UniCredit Bank oferă premii lunare garantate sub formă de bani, în valoare de până la 300 lei per client, în funcție de numărul de produse bancare deținute sau achiziționate în perioada campaniei. În plus, participanții vor avea șansa de a câștiga premii prin tragere la sorți, constând în 10 vouchere pentru vacanțe în valoare de 10.000 euro fiecare, precum și 150 de vouchere a câte 500 de euro la anumiți comercianți.

Cum se pot califica clienții

Pentru a participa la campanie, clienții trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
• Dețin/contractează în perioada campaniei un cont curent în Lei, deschis la UniCredit Bank, acesta fiind păstrat deschis până la data eventualei încasări a premiului în bani în cont;
• Dețin sau contractează în perioada campaniei un card de debit fizic sau virtual emis de UniCredit Bank și acesta este activ (nu este închis) în ultima zi calendaristică a lunii pentru care se face verificarea condiției de eligibilitate;
• Efectuează cel puțin o plată cu cardul de debit emis de UniCredit Bank în perioada campaniei;

În plus față de condițiile de mai sus este necesară îndeplinirea unor condiții suplimentare, în funcție de tipul de premiu, detaliate în regulamentul oficial al campaniei.

Pe lângă premiile lunare garantate, participanții pot acumula șanse de câștig pentru tragerea la sorți din 18 februarie 2025. Clienții eligibili trebuie să acumuleze cel puțin o șansă de câștig prin achiziția produselor UniCredit incluse în campanie sau efectuarea de tranzacții cu cardul de debit Mastercard emis de UniCredit Bank sau cu cardul de credit Mastercard emis de UniCredit Consumer Financing. Fiecare produs activ și fiecare tranzacție efectuată contribuie la creșterea șanselor.

„Creștem pasiuni împreună” încurajează plata cu cardul Mastercard și utilizarea produselor bancare și financiare, oferind consumatorilor mai multe motive pentru a-și urma pasiunea, dincolo de posibilitatea de a obține rapid, simplu și în deplină siguranță ceea ce își doresc, atunci când își doresc.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards

Golin este agenția cu cele mai multe nominalizări din România la European Excellence Awards. Campaniile „Testat e Hot” pentru MedLife…

o oră ago

Când viața devine cel mai bun brief de marketing și comunicare

Caravana socială Cancel Cancer se întâmplă de 8 ani, fără întrerupere, indiferent de contextele sociale mai mult sau mai puțin…

o oră ago

pastel și Synevo transformă faptele bune în Remedii pentru Comunitate

Trăim într-o societate plină de provocări, unde faptele bune sunt remediile necesare pentru a o vindeca. În cea de a…

o oră ago

Agora Kiseleff la final – vernisajul expoziției Wind in My Pages pe 2 noiembrie, la Călărași

Fuziune între cercetarea artistică și cea științifică și propunând o redescoperire a naturii bazată pe premise conceptuale, expoziția Wind in…

o oră ago

Bookster lansează „Lectura de bine” – un ghid pentru dezvoltarea unui stil de viață echilibrat

Bookster, platforma care face din citit un obicei îndrăgit, anunță lansarea ghidului „Lectura de bine”, un instrument creativ care îmbină…

2 ore ago

AI, standarde și autenticitate în comunicarea digitală

Fondat și organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabilește standardele în comunicarea online din România.…

2 ore ago