Stiri

Mașina Anului 2023 în Europa înregistrează peste 40.000 de comenzi în Europa de la lansare

Reading Time: 3 minute

Modelul complet electric Jeep® Avenger este factorul care determină creșterea prezenței mărcii Jeep în segmentul foarte competitiv B-SUV de pe piața europeană. Mașina Anului 2023 în Europa a primit până acum peste 40.000 de comenzi de la clienți, de la lansarea sa la Salonul Auto de la Paris de anul trecut.

Pe fondul vânzărilor modelului Avenger în perioada ianuarie-august a acestui an, vânzările mărcii Jeep în cadrul segmentului B-SUV au crescut cu 33,5% față de anul trecut, determinată de creșterea vânzărilor cu aproape 60%, față de creșterea segmentului +12,8%. În ultimele trei luni, prima livrare a modelului Jeep Avenger pe mai multe piețe a contribuit la creșterea vânzărilor mărcii în acest segment.

Avântul comercial al modelului Jeep Avenger a fost completat de o importantă recunoaștere în industrie a primului SUV complet electric al mărcii. Proiectat și produs ca un vehicul Jeep încă din prima zi, Jeep Avenger a acumulat deja 10 premii ale industriei, inclusiv ”Mașina Anului 2023 în Europa”, ”Cel mai bun SUV de familie” în cadrul premiilor 2023 Women’s World Car of the Year și ”Mașina Electrică a Anului” în cadrul Top Gear UK Awards.

Peste 40 % din comenzile confirmate de clienți pentru modelul Avenger sunt pentru versiunea BEV, o dovadă a interesului tot mai ridicat al clienților pentru versiunea complet electrică a modelului Jeep Avenger.

Succesul noului Jeep Avenger a fost însoțit și de un avânt deosebit al vânzărilor modelului Jeep Renegade, care ține pasul cu volumul atins anul trecut, cu peste 32.000 de unități înmatriculate față de 31.705 în aceeași perioadă a anului 2022.

Eric Laforge, directorul mărcii Jeep în Europa, a declarat: ”Jeep Avenger a fost proiectat pentru a se potrivi perfect nevoilor clienților din Europa, iar acest lucru este dovedit de rezultatele impresionante pe care Avenger le obține în toată Europa. Succesul înregistrat de Jeep Avenger este completat de avântul deosebit al vânzărilor modelului Jeep Renegade, în creștere de la an la an, demonstrând că cele două vehicule se completează reciproc, oferind două alternative de produse complet diferite, eco-friendly și atractive pe piața extrem de competitivă a B-SUV-urilor.”

Avenger și Renegade sunt două vehicule complementare care, de asemenea, determină creșterea mărcii Jeep în segmentul LEV B-SUV. În Europa, Jeep ocupă locul cinci, cu o cotă de piață în segmentul SUV-urilor de 10,6% (față de 9,6% anul trecut), în timp ce în Italia, Marca domină segmentul cu o cotă de piață de 49,9%.

Tot în Italia, Renegade este în continuare unul dintre modelele preferate ale clienților și înregistrează vânzări semnificative. Acesta domină segmentul B-SUV cu o cotă de piață de 7,9%, față de 7,5% anul trecut, iar procentul mărcii sare la 11,4% atunci când este combinat cu cota de piață de 3,5% a modelului Avenger.

În plus, marca Jeep obține rezultate importante și în Germania, Spania, Polonia și Olanda, cu un procent de cotă de piață de două cifre.

Jeep Avenger complet electric

Avenger integrează ADN-ul mărcii Jeep într-un SUV compact cu o combinație unică de capabilitate, stil, funcționalitate, și tehnologie. O expresie pură a ”esenței libertății”, Avenger oferă performanțele caracteristice mărcii Jeep într-o formă compactă pentru a-ți garanta că poți fi fără griji în orice condiții, atât pe carosabil, cât și în afara acestuia. Noul grup motopropulsor electric include un motor electric unic de 400 de volți pentru a oferi o autonomie fără stres de până la 400 km WLTP și de până la 550 km în oraș, iar capacitatea de încărcare rapidă le oferă șoferilor doza zilnică de energie de 30 de kilometri în doar trei minute.

Jeep Avenger dispune de patru niveluri de echipare, iar fiecare dintre acestea are o misiune specifică: Avenger – noul aventurier, Longitude – întruchiparea laturii cool a capabilității, Altitude – un plus de tehnologie și exclusivitate și Summit – un manifest al libertății. Conform datelor, clienții au ales cele mai înalte două niveluri de echipare (Altitude & Summit) pe 80% dintre exemplarele Jeep Avenger vândute. Culoarea preferată este Vulcan (negru) cu 30% din totalul vânzărilor.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

14 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago