Marty Restaurants, prima locație din București
Reading Time: 2 minuteMarty Restaurants, cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca, se extinde la nivel național și inaugurează prima locație din București, în centrul comercial Sun Plaza, în urma unei investiții de aproximativ o jumătate de milion de euro.
Situat la primul etaj din incinta centrului comercial Sun Plaza, din sudul Bucureștiului, noul restaurant se întinde pe o suprafață de aproximativ 370 de metri pătrați și dispune de o capacitate de 140 de persoane. În prezent, echipa este formată din 35 de persoane, care acoperă în totalitate posturile necesare pentru buna funcționare a business-ului.„Am ales un centru comercial pentru că ne permite să testăm această piață foarte competitivă pe care dorim să evoluăm treptat. Este un pas important pentru noi, însă venim cu o experiență îndelungată și credem că bucureștenii vor aprecia produsele și serviciile noastre”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants.
Potrivit estimărilor reprezentantului companiei, investiția de circa 500.000 euro în primul restaurant Marty din București va fi amortizată în trei ani de la inaugurare.
Planurile de extindere ale rețelei continuă, iar reprezentanții companiei țintesc inaugurarea a altor două locații Marty în București până la finalul anului.
La nivel de business, pentru 2018 fondatorul Marty Restaurants anticipează o creștere a cifrei de afaceri cu 30%, până la 15,6 milioane de euro.
„Pentru că nouă, ardelenilor, ne place să facem lucrurile încet, dar bine, iată că, la 18 ani de la inaugurarea primului restaurant Marty, am decis să ne extindem și în Capitală”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants.
Noua unitate Marty din Capitală va dispune de un meniu extrem de divers, intitulat The Book of Flavours, care conține 199 de preparate culinare. Numele acestuia nu este aleatoriu, întrucât este o carte în adevăratul sens al cuvântului, foarte cuprinzătoare, cu o mare diversitate a preparatelor.
The Book of Flavours
Principalele influențe ale meniului sunt inspirate din bucătăria internațională, respectiv americană și italiană, iar preparatele principale sunt pizza, pastele, burgerii și deserturile, în special cheesecake-ul, care este extrem de popular în rândul oaspeților Marty.
Ingredientele-vedetă din noul meniu The Book of Flavours sunt varza kale, pulled pork și aluatul de pizza cu maia.
Fondat în anul 2000 de către Marcelus Suciu, unul dintre cei mai importanți antreprenori din România, Marty Restaurants este cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca.
Cu o cifră de afaceri de 12 milioane de euro la final de 2017, pentru 2018 compania își propune atât o extindere a rețelei la nivel național, cât și o creștere de circa 30% a cifrei de afaceri. În prezent, rețeaua este formată din 7 locații, dintre care 6 unități în Cluj-Napoca și una în București.
Marty este un restaurant smart casual dining cu specific italian-american, modern și foarte versatil, fiind potrivit atât pentru o cină romantică în doi, un prânz cu partenerii de afaceri, o seară în oraș cu prietenii sau o aniversare în familie.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz