Martin Schulz, în prezent Head of Product & Marketing în cadrul Mercedes-Benz Korea, va prelua funcția de CEO al Mercedes-Benz România de la Philipp Hagenburger, începând cu 1 iunie 2019.
Martin Schulz (45 de ani) s-a alăturat echipei Mercedes-Benz în urmă cu 20 de ani, iar parcursul său profesional a inclus atribuții în mai multe țări. În ultimii ani, a fost responsabil de activitățile de Sales & Marketing din Vietnam și Thailanda şi, din 2016, a ocupat funcția de Head of Product & Marketing, Mercedes-Benz Korea.
Philipp Hagenburger (54 de ani) a condus Mercedes-Benz România timp de trei ani, iar de la 1 mai 2019 face parte din echipa Daimler South East Asia Pte. Ltd, în calitate de CEO. El și-a început cariera în rețeaua de retail a Daimler în 1999, traseul profesional al lui Philipp Hagenburger include funcții precum: Head of Customer Services în Augsburg (Germania, 2004) și România (2009), CEO și Președinte al Mercedes-Benz Egipt (2012-2016), apoi CEO și Președinte al Mercedes-Benz România, de la începutul lui 2016.
Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…