Marketing

Proiect de branding M&M’s la Cinema City Cotroceni, semnat New Age Media

Reading Time: 3 minute

Mars România și New Age Media, regia de media a rețelei Cinema City, au realizat proiectul de branding al unei săli din Cinema City Cotroceni.

Mars, prin brandul său M&M’s®, bulinele neserioase de ciocolată, si New Age Media, regia de media a Cinema City, și-au unit forțele pentru a aduce spiritul plin de culoare al îndrăgitelor bomboane la cinema. Începând cu luna iunie, sala 10 din Cinema City Cotroceni se va numi Sala M&M’s, detaliu semnalat pe toate biletele la proiecțiile din această sală.

Fotoliile sunt decorate cu huse în culorile bomboanelor, aranjate astfel încât amintesc de o punga de M&M’s, iar personajele brandului îi întâmpină pe spectatori înaintea fiecărui show cu un spot difuzat pe marele ecran. Stickere M&M’s sunt expuse la intrarea în sală și pe panoul sponsorilor din holul cinematografului.

Din colaborarea dintre M&M’s și Cinema City România din 2024 face parte și lansarea unui produs nou și surprinzător în barurile cinematografelor – un meniu cu popcorn și M&M’s, numai bun de împărțit!

În primul weekend de la implementarea proiectului de branding, simpaticele mascote M&M’s i-au întâmpinat pe spectatorii Cinema City Cotroceni pentru a le povesti despre noutățile care îi așteaptă atât la bar, cât și în sala de cinema.

“Cinematograful este un mediu plăcut, relaxant, unde spectatorii vin pentru a evada din cotidian și a trăi, pentru câteva ore, o poveste, de aceea spunem mereu că permite o percepție pozitivă a brandurilor și reclamelor. Colaborarea cu M&M’s ne bucură cu atât mai mult, însă, cu cât este vorba despre un brand care, la fel ca cinema-ul, este dedicat împărtășirii momentelor speciale. Fie că este vorba despre împărțirea unei pungi de bomboane colorate, sau de timpul petrecut împreună în fața marelui ecran, atât M&M’s, cât și Cinema City își propun să creeze experiențe memorabile și să aducă oamenii împreună”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România.

„La Mars România, unul dintre scopurile noastre prioritare este să inspirăm momente de fericire zilnică și credem în puterea de a crea experiențe distractive care să aducă oamenii împreună. Suntem foarte încântați că, prin intermediul brandului nostru M&M’S®, colaborăm cu Cinema City pentru a ajunge cu un pas mai aproape de realizarea acestui scop, totodată adăugând un strop de culoare și bucurie care să facă vizitele la cinema mai plăcute și mai distractive”, a explicat Ilie Găgeatu, General Manager la Mars România.

Cinema City Cotroceni este cel mai mare multiplex din România și se află pe primul loc în privința numărului de admisii, conform Centrului Național al Cinematografiei, iar sala 10, cu 368 de locuri, este a doua cea mai mare din cinematograf, după sala IMAX®. Aici se difuzează cele mai așteptate premiere, fie că este vorba despre filme îndrăgite de întreaga familie, ori blockbustere de acțiune, comedii sau thrillere.

Echipa care a participat la realizarea campaniei:

Din partea New Age Media România, regia de media a rețelei Cinema City:

Raluca Demetriade, Director de Vânzări

Din partea Mars România:

Tatiana Sverdlic, Channel Head Independent Trade and Cash & Carry

Cosmin Pătrănescu, Category Manager Confectionery

Cosmin Ion, Regional Sales Manager

Monica Jurebie, Customer Activation Manager

Valentin Stamate, Display Manager Central Europe

Despre New Age Media România

New Age Media România a fost înființată în 2007, ca regie de media a rețelei Cinema City pentru teritoriul țării noastre. New Age Media mai are birouri în Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia și Bulgaria.  

În prezent, New Age Media România gestionează spațiul pentru reclama on-screen și off-screen în douăzeci și opt de multiplexuri Cinema City – 255 de săli de cinema, printre care două IMAX® și șase săli 4DX.

Mars în România și Europa Centrală

Mars a intrat pe piața din România în 1994. Din 2016, compania a operat pe piața din România sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include piețele din România, Ungaria, Cehia, Slovacia. Cu peste 400 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în două categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane) și hrană pentru animale. Mai mult, Mars operează în regiune două dintre cele mai mari fabrici ale sale în aceste segmente, incluzând o fabrică în Csongrád-Bokros Ungaria, care produce mâncare uscată și recompense pentru animale și, de asemenea, o facilitate de producție pentru dulciuri (fără ciocolată) care include și centrul de dezvoltare pentru dulciuri din Poříčí nad Sázavou din Republica Cehă.

Romanita Oprea

Recent Posts

STUDIU eJobs: Ce salarii au inginerii din România

4 din 10 ingineri din România au salarii medii nete cuprinse între 4.500 și 7.000 de lei. Media națională în…

o oră ago

Vodafone va achiziționa Telekom România. Digi va prelua o parte din active

Vodafone România a semnat un Memorandum de Înțelegere ca prim pas pentru achiziția Telekom România Mobile Communications, inclusiv a unei…

o oră ago

SymptoChat, aplicația românească ce își propune să redefinească diagnosticarea medicală

Trei specialiști IT români au lansat SymptoChat, o aplicație inovatoare dedicată sănătății, creată integral în România, ce vine în sprijinul…

o oră ago

Proiect european în valoare de 3,5 milioane de euro pentru comunicații 5G Orange în Delta Dunării

Orange Romania va demara un amplu proiect de infrastructură 5G pentru Delta Dunării, în urma aprobării sale de către Comisia…

16 ore ago

Conferința „HoReCa, Influenceri și Diaspora Română” împinge turismul autentic românesc pe harta internațională

Conferința "HoReCa, Influenceri și Diaspora Română", organizată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a reunit reprezentanți ai industriei HoReCa, agenții…

17 ore ago

Laura Ionescu, Creative Director v8: „Poveștile de succes sunt cele care le rămân oamenilor în inimă”

La doar 34 de ani, Laura Ionescu, Creative Director al agenției v8, este deja o voce importantă în publicitatea românească…

18 ore ago