Market Finder, disponibil și în România
Reading Time: < 1 minutGoogle a lansat Market Finder în România, un instrument care ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării. Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe.
Pentru 60% din companiile care doresc sa exporte lipsa de informații despre piețele externe este principala provocare . De exemplu, o companie are nevoie de informații de bază înainte de a-și alege piața, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele și serviciile pe care le oferă. Companiile trebuie să știe lucruri precum dimensiunea pieței, structura ei, cine sunt potențialii clienți și cât sunt dispuși să plătească, dar și date despre competitori. Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-și extindă afacerile în străinătate.
După ce este introdusă în platforma adresa web a afacerii, Market Finder va sugera piețele cele mai potrivite către care compania ar putea să-și exporte bunurile și serviciile. Va fi afișat numărul de căutări lunare pe Google pentru produsul vândut de companie, precum și dimensiunea potențială a pieței. Market Finder analizează gradul de utilizare a internetului, datele demografice și venitul disponibil, oferind indicatori clari și informații detaliate despre potențialul fiecărei piețe.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz