2024 este un an special pentru Marionnaud, brandul marchează 40 de ani de pasiune, profesionalism și excelență în industria frumuseții. De-a lungul celor patru decenii, Marionnaud a redefinit frumusețea, creând momente unice pentru femeile și bărbații din întreaga lume, și continuă să inoveze pentru a aduce cele mai bune produse și servicii clienților săi.
Pentru a onora această realizare remarcabilă și pentru a le mulțumi tuturor celor care au fost alături de Marionnaud în acest drum frumos, brandul lansează o campanie specială: timp de 40 de zile, între 2 septembrie și 13 octombrie 2024, clienții sunt invitați să experimenteze momente memorabile atât în magazine, cât și online.
Reduceri exclusive: În această perioadă festivă, 40 de produse iconice vor fi oferite la prețuri speciale. Printre aceste produse se regăsesc best seller-uri de la branduri precum: Lancome, Carolina Herrera, Prada, YSL, Armani și Paco Rabanne.
Mii de cadouri surpriză: Pentru a răsplăti clienții, Marionnaud oferă un joc câștigător 100% pentru membrii săi pentru fiecare achiziție. Printre premii se regasesc cadouri speciale și reduceri substantiale.
Evenimente speciale în magazine: Sesiuni de make-up, workshop-uri și demonstrații oferite de experți în frumusețe, pentru o experiență personalizată și de neuitat.
Beneficii exclusive: Pentru toți membrii, inclusiv pentru cei noi, Marionnaud acordă puncte de fidelitate la fiecare achiziție, oferind un voucher de fidelitate de 25 Ron pentru fiecare 500 lei cheltuiți.
Marionnaud este o călătorie locală care s-a transformat într-un expert în frumusețe, totdeauna aproape de clienții săi. Cu Marionnaud, îngrijirea de sine devine o moștenire de familie, transmisă din generație în generație.
„Este un moment de mare bucurie pentru noi să sărbătorim 40 de ani de activitate. Suntem extrem de recunoscători tuturor clienților noștri pentru încrederea și loialitatea lor de-a lungul anilor. Prin această campanie aniversară, dorim să le oferim înapoi clienților noștri o parte din frumusețea și bucuria pe care ni le-au adus”, a declarat Cezara Cioloboc, Marketing & CRM Manager Central Europe Marionnaud.
40 de ani de frumusețe, mii de cadouri! Pentru urmatoarele 40 de zile, între 2 septembrie și 13 octombrie 2024, Marionnaud vă invită în magazine și online pentru a trăi momente memorabile!
Brandul oferă o experiență premium, personalizată, inovatoare și omnichannel clienților săi, ajutându-i să își dezvăluie frumusețea în fiecare zi. Brandul operează online cu magazinul său e-commerce, Marionnaud.ro, care include peste douăzeci de branduri exclusive și propriile sale branduri. De asemenea, dispune de o rețea națională extinsă, cu 28 de magazine.
Marionnaud este o subsidiară a CK Hutchison, un conglomerat multinațional renumit, listat pe tabloul principal al Bursei de Valori din Hong Kong, cu o gamă diversificată de afaceri care include cei mai mari operatori de porturi și retaileri din lume, până la companii de infrastructură de încredere și rețele de telecomunicații mobile multimedia de vârf, angajând 300.000 de persoane în peste 50 de piețe.
ID 193813468 © Sylvain Robin | Dreamstime.com
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…