Marilena Bârliga va coordona Divizia Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac
Reading Time: < 1 minutMarilena Bârliga este noul Director al Diviziei Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac. Aceasta îl înlocuieşte pe Marius Onofrei care a coordonat Divizia până în luna iunie a.c, când a decis să-şi continue dezvoltarea profesională în afara companiei.
“Sunt de ceva timp în căutarea unei noi provocări. Am găsit-o la Allianz-Ţiriac: un nou brand, oameni noi, o piaţă cu caracteristici substanţial diferite şi foarte multe proiecte către care să îmi canalizez energia şi experienţa”, spune Marilena Bârliga.
De profesie sociolog, Marilena Bârliga are o experienţă de peste 16 ani în formarea şi dezvoltarea de echipe. A activat peste 13 ani în domeniul Marketing Strategic, Brand Management & Poziţionare de brand. Ultimii 10 ani ai activităţii sale profesionale i-a petrecut în cadrul companiei Provident Financial unde, şi în calitate de membru al echipei de conducere, a avut un rol important în dezvoltarea produselor financiare şi a brandului în piaţa din România.
„Pentru această poziţie strategică, ne-am dorit o abordare fresh, riguroasă şi ştiinţifică în acelaşi timp, care să aducă un suflu nou şi expertiză în marketing şi servicii financiare”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac, despre numirea Directorului Diviziei Market Management şi Comunicare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz