Marea invitatie la vanzare
Reading Time: < 1 minutThe Geeks a dezvoltat campania OLX “Marea promotie”, care se desfasoara sub umbrela conceptului “Toti romanii au trei obiecte de vandut pe OLX”. Comunicarea, care include executii TV, radio si online, se desfasoara in perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014.
Pornind de la observatia potrivit careia toti romanii au in casa lucruri de care nu mai au nevoie, dar in schimbul carora ar putea obtine bani, compania si-a propus sa incurajeze publicul sa le vanda folosind OLX.ro. Astfel, toti utilizatorii care posteaza trei anunturi in perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014 intra in marea promotie si pot castiga, prin tragere la sorti, 1000 de euro pe zi sau un BMW seria 3.
Pentru a comunica promotia, The Geeks a gandit o serie de reclame in care echipa OLX viziteaza casele unor familii din diferite colturi ale tarii, pentru a identifica obiectele din casa care pot fi date spre vanzare.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
Din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), Andra Tivichi (Brand Communication Manager), Daniel Harmanescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Stefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);
Din partea OLX: Alexandra Spirescu (Marketing Specialist), Razvan Acsente (Marketing executive), Cristina Gheorghitoiu (Business Manager).
Casa de productie a reclamelor este Studioset, iar regia e semnata de Matei Mocanu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz