Mullen câștigă contul Romstal după un pitch cu patru agenții
Mullen este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Romstal, lider în domeniul instalațiilor pe piața din România și furnizor...
Mullen este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Romstal, lider în domeniul instalațiilor pe piața din România și furnizor...
Efectiv Podcast urmărește să descopere cum comunicarea poate să contribuie la o lume mai bună, prin discuții bazate pe date empirice...
Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice. Această...
Cu EFFIE 2024 care bate la poartă, ne gândim parcă și mai mult la importanța strategiei în comunicare. Astfel, Biz a...
Jam Session Agency, agenția independentă ce ocupă locul 21 la nivel mondial în topul WARC, anunță dublă victorie la prestigioasele premii...
Având la bază un chestionar pus la dispoziție de European Association of Communications Agencies (EACA) și adaptat la specificul industriei noastre,...
Poate că nu suntem toți matematicieni sau pricepuți la calcule și grafice, însă ce-ar fi dacă ne-am uita altfel la cifre?...
Ca urmare a unui proces de selecție derulat la finalul anului trecut, Telekom Romania Mobile, unul dintre clienții importanți de pe...
Agenția ieșeană de branding Salt on Waves s-a numărat printre laureații Transform Awards Europe 2024, competiție care de 15 ani celebrează...
Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de marketing și comunicare din România, anunță numirea lui Cătălin Florea în funcția...
Caroli Foods Group, jucător major pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi campanii de brand pentru...
Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile de...
pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?", redefinind astfel rolul comunicării în crearea...
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat cu...