Silviu Nedelschi, Publicis România: Noua paradigmă înseamnă mai multă responsabilitate pentru fiecare creativ în parte
În primele două luni de work from home, echipa Publicis România a dezvoltat 25 de campanii, ceea ce dovedește că ”paradigma...
În primele două luni de work from home, echipa Publicis România a dezvoltat 25 de campanii, ceea ce dovedește că ”paradigma...
Totul s-a mutat online, mediul de lucru s-a schimbat, însă ideile bune nu au încetat să vină și calitatea muncii nu...
”Urmează o vară interesantă și foarte ocupată deoarece perioada grea nu se termină odată cu relaxarea măsurilor, iar impactul economic o...
În urma unui pitch local de buying și strategic planning, MediaCom a adus în portofoliul său Astratex, iar la nivel international,...
BP, Milka și HSBC sunt brandurile cu cele mai bune reclame în clasamentul Kantar Creative Effectiveness Awards. Clasamentul a fost realizat...
Ediția de anul acesta a festivalului de publicitate Golden Drum a fost, oficial, anulată. Organizatorii anunță datele ediției viitoare, astfel, următorul...
La nivel internațional, asociațiile industriei de publicitate și comunicare, din care face parte și UAPR – Uniunea Agențiilor de Pubicitate din...
Banca Transilvania a lansat un nou episod al BT Talks, al cărui invitat este Radu Muntean, regizorul din spatele spoturilor TV...
Saatchi&Saatchi + The Geeks au continuat seria ”Eduard, fermier urban”, cu trei episoade de pandemie. Producția s-a desfășurat integral pe ZOOM, a...
Zizin se lansează cu o nouă imagine de brand și o repoziționare, comunicate printr-o campanie integrată. Elementele cheie care definesc noua...
Cătălin Găitănaru preia poziția de CEO al Mindshare, deținută pe parcursul ultimilor trei ani de Clara Berindean. El are o...
Lidl și Mullen România au lansat prima campanie realizată în regim de lucru la distanță pentru brandul de înghețată Gelatelli, plecând...
Pe timp de criză, cum este cea pe care o traversăm cu toții acum, una dintre recomandările pe care specialiștii o...
Tinere student sau junior din marcom, contextul actual oricât de dificil ar fi, nu ar trebui să reprezinte o piedică în...