VOXA și Confident Communications dau voce cărților în România
Confident Communications este noua agenție de comunicare pentru Voxa, prima platformă românească de streaming pentru audiobooks și e-books. Strategia propusă de...
Confident Communications este noua agenție de comunicare pentru Voxa, prima platformă românească de streaming pentru audiobooks și e-books. Strategia propusă de...
McCann PR a preluat comunicarea pentru Burlington English România, o companie de top în domeniul educației, cu o prezență globală în...
Meli Melo, cea mai mare rețea de magazine de bijuterii și accesorii fashion din România, lansează o campanie „anti-etichetă” care aduce...
McCann PR și Avenor College au încheiat un parteneriat strategic de comunicare, pentru promovarea celor mai noi metode de educație și...
YOLO Media, agenție de PR fondată în România în 2011 de Sorin Duțoiu și Christian Stan, a inaugurat prima sa filială...
După 14 ani de activitate pe piața românească, agenția independentă de comunicare Pi2 PR și-a deschis o filială în Bulgaria, ca...
Confident Communications este noua agenție de relații publice pentru compania americană Thoughtworks în România. Fondată în Chicago cu mai bine de...
Oxygen a fost selectată agenția de comunicare pentru brandul OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei. Oxygen va coordona serviciile de relații cu...
„Hai să întoarcem cuvintele grele cu un pic de blândețe! Fă #returlahateculove!” este mesajul celei mai recente campanii Sameday, ce poartă...
PR Arena, competiția de brief-uri pentru studenții la comunicare, lansată de către asociația profesională Global Women in PR România (GWPR) în...
Agenția Golin a comunicat lansarea pe piața din România a aplicației financiare mobile all-in-one Fairo, care ajută freelancerii cu simplificarea gestionării...
Parteneriatul acoperă o parte din nevoile de comunicare ale companiei către publicurile interne și externe, având în prim-plan produsele și serviciile...
Publicis Groupe România este un conglomerat de agenții de comunicare cu o cifră de afaceri de peste 150 de milioane de...
Plecând de la nevoile de strângere de fonduri acute ale organizației și contextul socio-sanitar, Golin a propus conceptul: Trăiește o experiență...