pastel și brandul Leoni România numără rezultatele campaniilor desfășurate împreună
La mai puțin de un an de colaborare, agenția de comunicare integrată pastel și producătorul de sisteme de cablaj și componente...
MarComm
La mai puțin de un an de colaborare, agenția de comunicare integrată pastel și producătorul de sisteme de cablaj și componente...
#SafeToPlayHub este cea mai mare platformă de educație sexuală Durex din Sud Estul Europei, lansată deja în România și Ungaria. Misiunea...
Puțină istorie nu strică, ca să înțelegem mai multe despre prezent și ce poate fi solid sau hype în viitor. Asta...
Electronic Arts Inc a dezvăluit astăzi primele imagini cu viitorul fotbalului interactiv, introducând noua viziune de brand, identitate și logo EA...
Din toamna anului trecut, IPG Health, cea mai mare rețea globală de comunicare și marketing medical, a format o alianță strategică...
Xaxis România și Adelaide, leader-ul de piață în furnizarea serviciilor de măsurare a calității media bazată pe atenție, anunță un parteneriat...
La fiecare început de an există un lucru de care puteți fi siguri: internetul se umple de postări pe bloguri cu...
Agenția five elements digital a fost nominalizată la categoria Best Small SEO Agency în cadrul competiției European Search Awards 2023. Este...
La începutul acestui an, Mullen a câștigat pitchul de creație organizat de compania Nestle România și va oferi soluții creative multi-channel...
Arctic este cel mai vândut brand de electrocasnice mari din România, potrivit Euromonitor International Limited, lider mondial în cercetări de piață...
Biroul Român de Audit Transmedia – organizația de măsurare a performanțelor produselor media online, outdoor, radio și print care reunește 160...
Ziua Păcălelilor a fost terenul perfect de joacă pentru brandurile care au o comunitate activă online. Dacă în cazul unor anunțuri...
În luna dedicată femeilor, Starcom România a lansat studiul ”Ce-și doresc femeile?”. Prin intermediul acestuia, agenția de media și-a propus să...
Fundația Arctic îi provoacă pe români să redefinească mândria prin raportare la sustenabilitate, într-o campanie care aduce în focus consumul responsabil...