VML România semnează noua campanie Coca-Cola, Bucureștiul e magic
VML România anunță semnarea noii campanii pentru Coca-Cola, ce pune în lumină magia unică a capitalei. Campania explorează contrastele și diversitatea...
MarComm
VML România anunță semnarea noii campanii pentru Coca-Cola, ce pune în lumină magia unică a capitalei. Campania explorează contrastele și diversitatea...
TikTok a desemnat câștigătorii competiției TikTok Ad Awards 2024 Central Europe. În cadrul unei ceremonii desfășurate la Varșovia, TikTok Ad Awards...
Revista Biz a premiat, în cadrul Biz PR Awards Gala 2024, cele mai performante agenții de PR din România, dar și...
Cum oprești timpul (și atenția) în loc în „era instant”? Cum îți câștigi publicul și cum construiești relații de durată cu...
Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se pregătește să aducă din nou o experiență de excepție pentru pasionații și profesioniștii din domeniile creative....
Himalaya Wellness, compania ce produce și comercializează produse cosmetice și de îngrijire personală ce au la bază ingrediente naturale active și...
Agenția de comunicare full service DiFine PR îl numește pe Marius Buterchi în funcția de Senior Corporate Communication Manager, pentru a...
Superbrands România, program derulat de către agenția BDR Associates, anunță încheierea primei faze a ediției curente. Au fost identificate brandurile comerciale...
Oxygen, agenție independentă de comunicare, și Xiaomi România au adus împreună tehnologia de vârf și arta în cadrul festivalului internațional RADAR...
Mac Jr. și Grand Big Mac® revin la McDonald’s® alături de „original” în restaurantele din toată țara, pentru o perioadă limitată....
Godmother, una dintre cele mai importante agenții de brand experience și BTL din România, a înregistrat o cifră de afaceri de...
Cum construiești sau actualizezi un brand în era în care consumatorii au puterea de a da „block”sau „mute” la orice tentativă...
Industria de marketing începe să vadă cum targetarea contextuală devine rapid soluția de bază pentru o lume fără cookie-uri, moment care...
Mai mult de jumătate dintre oameni pun tot mai des sub semnul întrebării autenticitatea conținutului pe care îl întâlnesc online, iar...