ParkLake Shopping Center și Forever Summer lansează Online Therapy
ParkLake, unul dintre cele mai moderne centre comerciale din România, își concentrează atenția către inovație și interacțiune digitală, optând pentru o...
MarComm
ParkLake, unul dintre cele mai moderne centre comerciale din România, își concentrează atenția către inovație și interacțiune digitală, optând pentru o...
În perioada aprilie-iulie 2024 Naționala Feminină a României va juca șase meciuri în preliminariile pentru Campionatul European – WEURO 2025. Deși...
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul...
Iconicul brand PEPSI a pornit și în România pe un nou drum în fața fanilor și consumatorilor săi, intrând într-o eră...
Grupul de companii PPC din România, care a preluat activele Enel, a demarat prima sa campanie de imagine, marcând trecerea la...
Din 10 aprilie, bonapp.eco - aplicația mobilă care combate risipa punând în legătură utilizatorii și comercianții care vând alimente aproape de...
Empowermentul feminin remodelează modelele de consum și influențează marketingul și narațiunile de brand în jurul valorilor importante pentru femei: raport calitate-preț,...
Serviciul de streaming MEGOGO își extinde biblioteca de canale TV cu cinci televiziuni: HBO, HBO 2, HBO 3, Cinemax și Cinemax...
Confident Agency, agenție specializată în comunicare de marketing, a obținut premiul pentru categoria Comunicarea Inovației în cadrul celei de a 8-a...
AQUAVIA a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo Advertising, prin care susține consumatorii să-și regăsească echilibrul...
Conan PR, agenție independentă de comunicare, împlinește 14 ani de activitate în luna aprilie a acestui an. Cu un portofoliu de...
Grupul CEZ România devine EVRYO. Noua identitate continuă misiunea începută în urmă cu 19 ani în România, evidențiază preocuparea Grupului pentru...
În premieră absolută, în această lună, un brand românesc apare, cu sprijinul Institutului de Marketing, în cea mai nouă ediție a...
În lumea asigurărilor, comunicarea riscurilor și incertitudinilor vieții au inspirat dintotdeauna frică pentru că valoarea unei asigurări este mai ușor de...