Air France KLM: Peste 80 de destinații reduse cu până la 50%
Asia la 418 euro, Africa de la 569 euro, America de Nod de la 418 euro, Caraibe și Oceanul Indian de...
MarComm
Asia la 418 euro, Africa de la 569 euro, America de Nod de la 418 euro, Caraibe și Oceanul Indian de...
Peste 40 de speakeri internaționali vor aduce în discuție acțiunile generatoare de schimbări pozitive în publicitate la Festivalul de Creativitate Golden...
Andrea Henao este Managing Director al 360 Agency Berlin și 360 Agency Europe, prima agenție de publicitate din lume care se...
Sectorul medical din România a devenit lider al pieței de publicitate în urmă cu patru ani, când a devansat sectorul telecomunicații...
5 to Go a fost nominalizat în cadrul ”The European Coffee Awards”, devenind primul brand românesc din industria cafelei și a...
Startup-ul românesc TPS Engage, cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, se numără printre cele...
Cea de-a noua ediție a conferinței The Power of Storytelling aduce în fața publicului 16 producători de conținut și comunicatori creativi...
Golden Drum 2019 și-a anunțat programul și numele câtorva dintre cei 40 de profesioniști care vor urca pe scena festivalului. De...
După un pitch care s-a întins pe durata a trei luni, Publicis România a fost aleasă noua agenție pentru comunicarea întregului...
De la trei angajați și un singur client în 2012, prima agenție de community marketing din România, Heist Industries, a ajuns...
Vânzările e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate să ajungă la 1 trilon dolari până în 2020. În aceste condiții, UPS...
La scurt timp după ce a devenit director de strategie al Kubis Interactive, în mai puțin de doi ani, Ștefan Chirițescu...
”Arctic prezintă funcții din viața ta” este noua campanie de imagine a brandului de electrocasnice, deținut de grupul turc Arçelik. Noua...
13 august este data până la care se pot înscrie campanii în competiția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Aceasta...