AcademiAA are un nou director de program
Începând cu 1 septembrie 2019, AcademIAA, primul program educațional dedicat mediului universitar, dezvoltat de IAA România în parteneriat cu cele mai...
MarComm
Începând cu 1 septembrie 2019, AcademIAA, primul program educațional dedicat mediului universitar, dezvoltat de IAA România în parteneriat cu cele mai...
Internetics, competiția de branding, marketing şi advertising online care premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, a ajuns la cea...
National Geographic, în parteneriat cu Procter & Gamble lansează ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT, seria de documentare multiplatformă co-produsă de Global...
În perioada 9- 12 octombrie, pavilionul B1 de la Romexpo se va transforma în cea mai mare platformă de networking din...
Kinder Chocolate pornește în căutarea celor mai năzdrăvani opt copii din România pentru a-i transforma în ambasadorii ambalajelor de ciocolată Kinder....
În România, la fiecare 30 de secunde, o femeie este bătută, iar pentru mai bine de 60% dintre români acest lucru...
Agenția FCB Bucharest își schimbă Client Service Director-ul. Simina Lambrino, cu o experiență de 11 ani în publicitate, preia acest rol....
Soare, nisip, muzică și…Peroni Nastro Azzurro, aceasta a fost definiția momentelor de respiro din această vară, în cea mai noua campanie...
Pentru mai bine de trei decade, Jeanne Liedtka a lucrat în postura de consultant pentru evoluția business-ului cu cele mai influente...
PRO TV și-a anunțat grila de toamnă. Astfel, revin pe micile ecrane atât producții consacrate precum Vocea României sau MasterChef, cât...
Se apropie termenul limită pentru înscrierea în cadrul Festivalului de Creativitate Golden Drum, pe 3 septembrie 2019. Cea de-a 26 ediție...
O coreografie de 6 minute cu 60 drone de 247 de metri lungime la o înălțime de 120 de metri deasupra...
Românii optează pentru ”clasic” în timpul liber”, TV-ul rămâne canalul media preferat al acestora, potrivit celui mai recent studiu GlobalWebIndex, realizat...
Mai timizi, empatici, dar și visători, tinerii din generația Z simt o nevoie mai mare de contact uman autentic în comunicare,...