Povestea primului proiect de VR din lume pentru nevăzători
Pasionat de tehnologie și felul în care realitatea virtuală ne influențează viața, Lluis Rotger a făcut parte din echipa care a...
MarComm
Pasionat de tehnologie și felul în care realitatea virtuală ne influențează viața, Lluis Rotger a făcut parte din echipa care a...
Semestrul Eurobest / The Alternative School – a 15-a ediție - începe pe 17 octombrie. Cele 7 întâlniri au loc în...
eMAG a lansat o nouă campanie de brand, făcând astfel trecerea de la comunicarea cu accent pe promoții, cum ne-a obișnuit...
Am pornit la drum în același timp – noi cream presa de business din România, ea punea umărul la construirea industriei...
eMAG România, Cdiscount Franța, ePrice Italia și Real.de Germania lansează International Marketplace Network (IMN), o alianță a marketplace-urilor. Cei patru jucători...
Este noul director de programe al PRO TV și vorbește, în premieră, despre noile producții care, din septembrie, au intrat în...
PRO TV pregătește o emisiune adresată tinerilor antreprenori care vor să se lanseze în mediul de afaceri. “Imperiul Leilor” creează context...
Un apetit tot mai crescut al românilor pentru tehnologie și numeroase lansări de noi produse conduc, în acest an, la o...
Noua campanie Autovit.ro este realizată de Publicis România și pornește de la insight-ul că mașina e a doua cea mai importanta...
În primele șase luni ale anului în curs, producătorul român de cosmetice Farmec, a înregistrat o creștere a vânzărilor în online...
Sub sloganul “La radio nu poți alege chiar orice” și la aproape patru ani de la prima emisie, Digi FM lansează...
Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019 este Gerovital, urmat de Borsec și Dorna. În fruntea clasamentului realizat de Unlock...
În luna august a anului curent, Publicis a câștigat întreg portofoliul de branduri OLX Group România, urmând să prezinte prima campanie...
Chris Barton, co-fondator și director în board-ul Shazam, expert în aplicații mobile, alături de lideri în inovație și tehnologie, va participa...