De la birou independent la partener strategic
Cum arată compania pe care o reprezinți prin lentila unui microscop? În mod natural ai să te gândești la oameni, la...
MarComm
Cum arată compania pe care o reprezinți prin lentila unui microscop? În mod natural ai să te gândești la oameni, la...
Primul banner digital a fost cumpărat de AT&T în 1994, cinci ani mai târziu de la apariția internetului. În zilele noastre...
Agenția Rusu+Borțun Brand Growers a semnat identitatea de brand a celei mai bune jucătoare de handbal din lume. Cristina Neagu este...
Începând cu luna octombrie, Publicis România preia contul de strategie, creație și digital al brandului de bere Peroni Nastro Azzurro, parte...
Compania Doncafé România lansează un nou ambalaj premium, prietenos cu mediul înconjurător prin reducerea amprentei de carbon cu aproximativ 30%. Concomitent...
Sub sloganul “Creativity 4 Change”, cea de-a 26 ediție consecutivă a festivalului internațional de Creativitate Golden Drum își deschide porțile joi,...
Pentru la șaptelea an consecutiv, analizăm indicatorii care măsoară performanțele de business ale agențiilor de PR din România și îi corelăm...
Romanian Advertising Council (RAC), organizația de autoreglementare a industriei de publicitate din România, a aniversat de curând 20 de ani de activitate...
Într-o societate în care speranțele și meseriile viitorului sunt legate de roboți și dezvoltarea tehnologiei, un sfert din tinerii reprezentanți ai...
4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, sunt atrași zilnic de știrile...
La doi ani de la lansarea One Night Gallery, prima galerie de new media art din România, se lansează RADAR (Romanian...
Conceptul “All about visual communication” pune la dispoziţie 3 târguri, 4 evenimente şi 550 de branduri locale şi internaţionale, toate în...
Conferința Globală IAA “Creativity4Better” va reuni membri ai comunității creative locale și internaționale, speakeri de top și un număr relevant de...
“Care este impactul influencerilor în relația pe care o stabilesc cu un brand?”, dar și “care este impactul în relația influencerilor...