O nouă televiziune în oferta Digi TV
Din ianuarie 2020, Digi | RCS & RDS și Discovery lansează în România canalul HGTV în România, specializată în difuzarea de...
MarComm
Din ianuarie 2020, Digi | RCS & RDS și Discovery lansează în România canalul HGTV în România, specializată în difuzarea de...
În premieră, într-un show TV din România, telespectatorii vor avea parte de experiența realității augmentate în marea finală a emisiunii Vocea...
“Provocările de sărbători sunt parte din tradiție. Primește-le cu bucurie!” este sloganul celei mai recente campanii de sărbători semnată Heineken. Pe...
Platforma digitală ING Business, lansată anul trecut în România și care se adresează clienților Midcorporate Banking, se bucură de un nou...
Cinci investitori de top ai României vor finanța cele mai bune, creative și bine documentate idei de afaceri prezentate în cadrul...
Desfășurată cu tagline-ul “Cea mai puternică poveste ești tu”, Huawei își anunță noua campanie de comunicare de brand sub umbrela “Make...
În 2019, românii și-au achiziționat ceasuri în funcție de notorietatea brandului și mai puțin în funcție de preț, potrivit celei mai...
Penny Market a lansat ”Crăciunul este pentru copii. Deci, pentru noi toți.“ Spotul face parte dintr-o campanie internațională în care adulții...
Leo Burnett Group a împlinit 25 de ani și se pregătește pentru următorii 25. Cum? În primul rând, va lansa, de...
Jumătate dintre tinerii români petrec în medie șase ore pe internet, iar când vine vorba despre dispozitivele smartphone, cu cât vârsta...
Plasti Prix, un proiect de responsabilizare în ceea ce privește colectarea selectivă și reciclarea plasticului, se adresează industriilor creative, astfel că...
Factorii emoționali sunt cei care stabilesc cât suntem de loiali unui brand, în timp ce rațiunea joacă un rol important în...
Mona Opran, COO Cheil | Centrade South East Europe, părăsește hubul Cheil din sud-estul Europei după 15 ani alături de grupul...
Încrederea în marketingul bazat pe influenceri și noile canale media va scădea pe parcursul lui 2020 dacă marketerii nu vor înțelege...