Lidl folosește, în premieră, tehnologia 3D pentru o campanie de brand
Spotul noii campanii de imagine Lidl ”În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen, are integrată, în premieră, animație 3D. Este...
MarComm
Spotul noii campanii de imagine Lidl ”În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen, are integrată, în premieră, animație 3D. Este...
Anul acesta nu avem parte nici de Cannes Lions, nici de Golden Drum, ambele festivaluri au luat o pauză și au...
”Trăim într-o lume în care plasticul are, încă, un rol foarte important – gândiți-vă doar la câte obiecte din jurul nostru...
PR Smith, autorul unuia dintre primele trei cele mai populare modele de planificare de marketing la nivel global a susţinut o...
Începând cu această lună, Costa Coffee este disponibilă în unități comerciale din toată țara și în punctele HORECA partenere, sub formă...
Pro TV, Digi24 și Antena1 sunt primele trei cele mai urmărite și de încredere instituții de presă din România, iar pe...
Roxana Niţă a fost selectată în programul Cannes Lions See It Be It pentru 2020 – 2021. Ea este singurul director...
Legea de prevenire și combatere a bullying-ului, promulgată în noiembrie 2019, este acum completată de normele metodologice. Aprobate prin ordin de...
Adrian Pașita este premiat cu Young Leader Award pentru contribuțiile sale în comunitatea IAA YP și industria de marketing și comunicare...
Pandemia ne-a dat viețile peste cap, dar a avut și câteva câștiguri de necontestat. Unul dintre ele este experimentul global al...
Pe 20 și 21 iunie, cea de-a 14-a ediție a One Night Gallery remodelează centrul Bucureștiului într-un tur artistic, format din...
Cum s-a lucrat în publicitate în ultimele trei luni? Am invitat trei directori de creație să ne povestească cum a fost...
În primele două luni de work from home, echipa Publicis România a dezvoltat 25 de campanii, ceea ce dovedește că ”paradigma...
Totul s-a mutat online, mediul de lucru s-a schimbat, însă ideile bune nu au încetat să vină și calitatea muncii nu...