Graffiti PR ocupă locul 4 în Top Best Independent Agencies to Work for în EMEA
La prima sa participare în Topul Best Independent Agencies to Work, Graffiti PR se numără printre finaliști, ocupând locul al patrulea...
MarComm
La prima sa participare în Topul Best Independent Agencies to Work, Graffiti PR se numără printre finaliști, ocupând locul al patrulea...
Patru copii români vor fi Official Match Ball Carriers și vor intra pe teren pentru a aduce mingea oficială în cele...
Ogilvy România a numit-o pe Raluca Marin în poziția de Managing Director, ca pas de continuitate în strategia de dezvoltare a...
Compania globală de tehnologie OnePlus a anunțat că OnePlus Watch Cobalt Limited Edition devine disponibil pentru consumatorii europeni prin primul program...
Golin a devenit agenția de comunicare a companiei REHAU România, furnizor german de soluții pentru ferestre, instalații și mobilă, în urma...
FCB va livra pentru AVON servicii de strategie și de creație pentru campaniile de direct marketing, evenimentele și activările de brand...
Coca-Cola sărbătorește 30 de ani de prezență în România. Sistemul Coca-Cola are o amprentă locală puternică și un angajament pe termen...
În cadrul unui eveniment găzduit de un hotel din București pe 26 mai 2021, Favbet și-a anunțat rebrandingul, dar și planurile pentru următorii...
Conform studiului „Impactul pandemiei de COVID-19 asupra consumului de alimente” realizat de Starcom România, românii au fost chibzuiți în ceea ce...
Agenția integrată de comunicare Oxygen își continuă procesul de consolidare la nivel executiv și o numește pe Adina Trandaf în poziția...
În echipa KUBIS de aproape 7 ani, Marius Goleanu ocupă, începând din această lună, poziția de Head of Innovation, având ca...
Maximize este singurul software din lume care permite crearea unui plan de media perfect optimizat pentru multiple audiențe, în același timp,...
În ultimul an a crescut nevoia de conectare și informare, conform studiului New Media Adoption, realizat de agenția de media Spark...
Experiența digitalizată face tot mai mult diferența în fast-food, iar brandurile active pe această piață trebuie să se adapteze la noi...