Coca-Cola: 30 de ani de optimism pe piața din România
Un simbol al libertății, Coca-Cola a intrat pe piața locală acum 30 de ani și de atunci oferă motive de optimism...
MarComm
Un simbol al libertății, Coca-Cola a intrat pe piața locală acum 30 de ani și de atunci oferă motive de optimism...
Brandul FRAM, purtat de primul frigider românesc produs la Sadu în 1959, va fi relansat de către compania Network One Distribution...
15 minute pot însemna o șansă în plus la viață. 15 minute durează o ecografie mamară pentru a afla că ești...
Deși piața de media a înregistrat, din cauza pandemiei, o contracție de 3,8% în 2020 vs 2019, ajungând la valoarea de...
GfK investește în cercetarea de piață din România, prin dublarea eșantionului din Consumer Panel pentru o înțelegere mai bună a consumatorilor,...
Social media oferă putere utilizatorilor, iar ENGIE a înțeles că pe rețelele sociale, mai mult decât oriunde, poate să confere consumatorului...
Prezent de peste 50 de ani în casele românilor, brandul Arctic privește spre viitor alături de cei care îi folosesc produsele...
Publicis Groupe România a obținut cele mai bune rezultate dintre grupurile de comunicare din România, dar și din Publicis Groupe Europa...
Timp de două zile, 12.000 de persoane au participat în Miami la cea mai mare conferință de crypto din lume și...
Telekom Romania a lansat Live shop, un magazin al companiei care poate fi accesat doar online, din care se transmite live...
Fondul de investiții Neogen Capital își extinde portofoliul cu o investiție de 150.000 de euro în Tulipr.ro, o platformă care conectează...
Viitori absolvenți ai Facultății de Științe Economice, 100 de studenți ai Universității Lucian Blaga din Sibiu și-au testat abilitățile de a...
Agenția Oxygen a semnat campania integrată de comunicare pentru deschiderea FASHION HOUSE Pallady, primul centru de acest tip inaugurat în acest...
#MyCalvins este unul dintre hashtag-urile stylish care este din ce în ce mai prezent în zona de content creator din România....