Kaufland România lansează prima campanie integrată anti-risipă alimentară
În România, peste 2 milioane de tone de alimente sunt aruncate la gunoi[1] anual, deși o mare parte dintre acestea ar...
MarComm
În România, peste 2 milioane de tone de alimente sunt aruncate la gunoi[1] anual, deși o mare parte dintre acestea ar...
Pentru branduri, este vital să afle ce-și doresc, dar și cum gândesc consumatorii. Pentru a-i ghida în mintea acestora, Buyer Brain...
Grupul internațional de media Antenna, cu investiții și operațiuni în America de Nord, Europa și Australia, a ajuns la o înțelegere...
Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, lansează promoția națională „Să ai o lume întreagă în mâinile tale. De...
Între 30 septembrie și 30 octombrie, în București, are loc XR Month, un proiect conceput de One Night Gallery, dezvoltat alături...
Cosmin Baba, unul dintre creativii premiați și apreciați din industria de publicitate din România, se alătură agenției Oxygen în poziția de...
VMLY&R COMMERCE (Geometry București), a câștigat un premiu Red Dot, la categoria Corporate Design & Identity pentru rebrandingul Federației Române de...
Coca-Cola lansează o nouă filosofie globală de brand și platforma Real Magic, care invită oamenii să se bucure de adevărata magie...
La împlinirea a 13 ani de activitate pe piața românească, compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research şi-a dezvăluit recent noua sa...
Festivalul Golden Drum, organizat de Consiliul de Publicitate din Slovenia, și-a redefinit competiția anul trecut în timp ce întreaga lume se...
Din septembrie 2021, Helmut Duckadam este ambasador de brand pentru Total, marcă de scule și unelte atât pentru grădinărit și agricultură,...
Fondatoarea agenției, după ce și-a făcut cunoscută încă de anul trecut intenția de a se retrage din compania fondată în 2003,...
Agenția Golin dezvoltă strategia de comunicare integrată pentru startup-ul de educație continuă Upriserz. Noul client al agenției Golin este cea mai...
În ultimul an, volumul cumpărăturilor online a crescut semnificativ, cu 30% conform ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) datorită contextului pandemic,...