Rețeta lui Brad Pitt pentru o cafea perfectă
Pentru Roxana Dumitru, Coffee Cluster Marketing Manager la De’Longhi România & Ungaria, strategia brandului pe piața locală nu trebuie ghicită în...
MarComm
Pentru Roxana Dumitru, Coffee Cluster Marketing Manager la De’Longhi România & Ungaria, strategia brandului pe piața locală nu trebuie ghicită în...
Bayer a ales MediaCom (parte din Grupul WPP) ca partener global pentru furnizarea de servicii complete de media, în urma unui...
Bugetele pentru activitățile de marketing în mediul digital vor crește cu aproape 15%până la sfârșitul anului 2021 și vor reveni la...
Campania globală TOMMY HILFIGER “Pass the Mic” lansată în sezonul Toamna 2021 a provocat publicul și fanii brand-ului să descopere cum...
Criza generată de pandemie a împins pe plan secundar diagnosticarea bolilor cronice, în fața pericolului iminent prezentat de noul virus, ceea...
Brandul autentic italienesc de ulei de măsline Costa d’Oro își propune să inspire consumatorii să se bucure de viață în mod...
Cheil | Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei coreene Cheil Worldwide, desemnată drept partener strategic de comunicare al First Bank,...
L'Oréal România lansează cea de-a opta ediție a Școlii de Beauty Vlogging, singurul proiect educațional adresat dezvoltării noilor vloggeri pasionați de...
În avalanșa de date și analize de marketing care a devenit norma industriei noastre, rolul de consultant al agenției devine esențial....
Un nou tip de influenceri a început să crească în popularitate. Genuinfluencerul este cel care adună followeri datorită capacității sale de...
Dateio, fintech înființat în 2013 în Praga, a dezvoltat o platformă de marketing bazată pe datele tranzacționale cu cardul ce le...
După aproape doi ani în care s-a concentrat pe zona de programare și promovare de website-uri pentru clienții din segmentul IMM,...
Valoarea combinată a top 100 branduri globale din raportul Best Global Brands 2021, realizat de Interbrand, a înregistrat cea mai mare...
În România, zeci de tineri talentați care provin din familii cu resurse financiare modeste se pierd în fiecare an, deoarece nu...