Care este relația dintre trenduri și creșterea businessului?
Nu e nicio relație directă între trenduri și creșterea businessului. Nu o să vă crească business-ul dacă urmariți trenduri. Crești pentru...
Nu e nicio relație directă între trenduri și creșterea businessului. Nu o să vă crească business-ul dacă urmariți trenduri. Crești pentru...
Cannes Lions România, în parteneriat cu IAA România, organizează în dimineața zilei de 3 martie seminarul “How to win a Lion”....
[caption id="attachment_19851" align="alignright" width="400"] Jarek Ziebinski, CEO, Publicis One[/caption] În această perioadă, schimbarea este cuvântul de ordine în Publicis. Un nou...
[caption id="attachment_19847" align="alignright" width="400"] Pascal Beucler, Senior Vice President & Chief Strategy Officer, Global, MSLGROUP[/caption] Care mai este rolul PR-ului în...
De ce are nevoie Franța ca să devină și mai importantă pe scena advertisingului global? În primul rând, de mai multă...
Pe 18 februarie a avut loc World Information Architecture Day (WIAD) 2017. Conferința organizată pe plan local la Iași de Grapefruit, aflată...
Din seria proiectelor construite sub umbrela “Produs la Târgu Mureș”, cu accent pe antreprenoriatul etnic, Renania a inițiat anul acesta de...
Salamul Semenic de la Caroli are o etichetă nouă, care reprezintă o premieră pe piața din România. Aceasta conține un cadran...
Ajunsă la cea de-a șasea ediție în România, WIAD (World Information Architecture Day) se va desfășura pentru prima dată la Iași,...
Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri - Branding for Good, devenind astfel prima agenție din...
Oana Petroff este noul CEO al MediaCom Romania, funcție ocupată anterior de Carmen Lixandru. Înainte de preluarea acestei poziții, timp de...
Un nou sortiment va completa gama Mirinda, începând cu acest an. Pentru a alege între ananas și pepene, compania apelează chiar...
Tenismenul Horia Tecău este noua imagine a campaniei Amigo ”Fii energie, nu vorbe”, lansată atât în mediul offline, prin prezență in-store,...
Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research...