Schimbare în departamentul de client service al MullenLowe
Începând din această lună, Gabriela Alexandrescu este noul Client Service Director al agenției MullenLowe. Cu o experiență de peste 14 ani de...
Începând din această lună, Gabriela Alexandrescu este noul Client Service Director al agenției MullenLowe. Cu o experiență de peste 14 ani de...
Producătorul de cosmetice Farmec a devenit partener oficial al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom, Masculin și Feminin, eveniment ce are...
Coca-Cola România a lansat o nouă campanie promoțională construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima...
Cel mai nou model de Seat Ibiza a câștigat distincția Red Dot Award, cel mai prestigios titlu în materie de design...
Băneasa Shopping City și Brand Minds au lansat Inspiration with Brands Minds, un proiect educațional ce se desfășoară sub forma unei...
Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, ediția din 2017. Astfel, pentru al nouălea an consecutiv, toți cei interesați să înscrie...
Farmec a lansat o nouă gamă în cadrul căreia se regăsesc 27 de tipuri de produse, cuprinse în 3 subgame destinate...
Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking...
Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel...
Noua campanie publicitară derulată de Praktiker pariază pe spiritul nostalgic al românilor. Pentru a-i convinge pe consumatori că unele lucruri chiar...
Lumea marketingului digital trece prin cicluri care au devenit din ce în ce mai scurte și mai intense. În urmă cu...
Cosmetic Plant a câștiat premiul Best Drugstore Skincare Product, în cadrul competiției German Beauty Award 2016, pentru Serul lift instant LiftUp....
[caption id="attachment_20187" align="alignright" width="400"] Catalin Bindea, Rogalski Damaschin[/caption] Agenția Rogalski Damaschin a lansat raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul...
Fashion Days a lansat o nouă platformă de comunicare – ”Wear Confidence // Order Confidence”, concomitent cu campania de lansare a...