Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul...
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul...
Iconicul brand PEPSI a pornit și în România pe un nou drum în fața fanilor și consumatorilor săi, intrând într-o eră...
AQUAVIA a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo Advertising, prin care susține consumatorii să-și regăsească echilibrul...
În premieră absolută, în această lună, un brand românesc apare, cu sprijinul Institutului de Marketing, în cea mai nouă ediție a...
Lider prin performanță și prin calitatea produselor editoriale, „Ziarul de Iași” lansează noua identitate de brand și noua platformă de comunicare,...
2Performant, companie de tehnologie și lider în soluții inovatoare de e-commerce și marketing afiliat, anunță promovarea Cristinei Angelescu (30 ani) în...
1 aprilie este Ziua Păcălelilor iar brandurile nu ratează ocazia de a transforma această zi într-o oportunitate pentru a-și crește reachul...
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează și în România un nou produs, NESCAFÉ 3in1 Black...
Pe lângă medicamentele cu prescripție, compania comercializează și suplimente alimentare, dispozitive medicale și medicamente OTC. Prin portofoliul curent de produse cu...
Agenția de marketing KLAIN anunță rezultatele studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, desfășurat în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai...
Tappy, primul Promoter Digital din România și una dintre cele mai noi soluții tehnologice dedicate promoțiilor, în parteneriat cu Reveal Marketing Research,...
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își extinde portofoliul și lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat,...
Conform unui recent studiu lansat de agenția Cognition, generația Z este incluzivă, cu o conștiință socială bine dezvoltată și puternic spirit...
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta recunoaște și...