Românii de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de știri online
4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, sunt atrași zilnic de știrile...
4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, sunt atrași zilnic de știrile...
Conferința Globală IAA “Creativity4Better” va reuni membri ai comunității creative locale și internaționale, speakeri de top și un număr relevant de...
“Care este impactul influencerilor în relația pe care o stabilesc cu un brand?”, dar și “care este impactul în relația influencerilor...
eMAG România, Cdiscount Franța, ePrice Italia și Real.de Germania lansează International Marketplace Network (IMN), o alianță a marketplace-urilor. Cei patru jucători...
PRO TV pregătește o emisiune adresată tinerilor antreprenori care vor să se lanseze în mediul de afaceri. “Imperiul Leilor” creează context...
În primele șase luni ale anului în curs, producătorul român de cosmetice Farmec, a înregistrat o creștere a vânzărilor în online...
Sub sloganul “La radio nu poți alege chiar orice” și la aproape patru ani de la prima emisie, Digi FM lansează...
Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2019 este Gerovital, urmat de Borsec și Dorna. În fruntea clasamentului realizat de Unlock...
Chris Barton, co-fondator și director în board-ul Shazam, expert în aplicații mobile, alături de lideri în inovație și tehnologie, va participa...
Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero, alături de personajul 7UP, Fido Dido, au făcut trecerea la “Joy of missing out” printr-o...
Producătorul de lactate de specialitate Lăptăria cu caimac caută un pasionat de design a cărui creație să fie pusă pe sticla...
Discovery Channel, lider global în divertismentul inspirat din realitate, dezvăluie o nouă identitate de brand oferind conținut care duce mai departe...
MediaStar Internship, dezvoltat de GroupM România, parte din Grupul Internațional WPP, se pregătește pentru cea de-a patra sa ediție. Sute de...
Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor digitale OOH. Legătura dintre publicitatea tradițională și performanța în vânzări este una dificilă,...