Din culisele pregătirilor pentru VKRS – The Video Festival
Pe 19 noiembrie are loc prima ediție a unui nou concept de eveniment pe piața românească. Cum a pornit ideea? Când...
Pe 19 noiembrie are loc prima ediție a unui nou concept de eveniment pe piața românească. Cum a pornit ideea? Când...
După un 2019 încheiat pe plus, cu o cifră de afaceri consolidată de aproximativ 11 milioane de euro și investiții de...
Apple, Amazon și Microsoft sunt cele mai puternice branduri din lume, potrivit celei mai recente ediții a studiului Interbrand Best Global...
Promenada Mall lansează o campanie aniversară, la 7 ani de activitate în România, prin care își propune să sărbătorească împreună cu...
Curajul de a schimba lumea începe cu primul pas, iar smartphone-urile OPPO au făcut deja primii pași pe piața din România....
Starcom, parte din Publicis Groupe, a fost desemnată agenția de media a companiei E.ON pentru opt mari piețe europene. Parteneriatul include...
Orice brand poate avea oportunitatea de a crește dacă integrează segmentul de wellness în strategia sa de business, arată un studiu...
Berea cehească Budweiser Budvar are o nouă identitate vizuală globală pentru sticlele sale. Noul design preia aspectele stilistice din propria arhivă...
Pe 7 noiembrie debutează primul și singurul curs intensiv de inovație desfășurat interactiv, online, dedicat exclusiv specialiștilor din România, organizat de...
Începând de azi, grupul PPF, deținut de miliardarul ceh Petr Kellner, este în mod oficial noul proprietar al CME, companie care...
Felix Tătaru și Iulia Niculae – Cuciurean au fost aleși vicepreședinți în boardul global al IAA pentru un mandat de 2...
Simina Leotescu se alătură echipei agenției Minthical în poziția de Managing Director. Cu peste 15 ani de experiență în industria de...
Proiectul Don’t Take Them for Granted, prezentat online în cadrul festivalului UNFINISHED, a devenit o instalație publică de mari dimensiuni, deschisă...
Ark2030 are un țel ambițios: să oprească și chiar să inverseze sensul schimbărilor climatice în următorul deceniu, cu ajutorul brandurilor, al...