3 aprilie, noaptea alba a agentiilor
In perioada 14 februarie-4 martie, agentiile de advertising, de PR, full-service, de online si interactive sau agentiile de media se pot...
In perioada 14 februarie-4 martie, agentiile de advertising, de PR, full-service, de online si interactive sau agentiile de media se pot...
Semestrul Cannes de la The Alternative School for Creative Thinking, la care se pot face inscrieri pana pe 15 martie 2014,...
Ioana Filip, Group Creative Director la McCann Bucuresti, face parte din juriul festivalului Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement. In...
Dupa un 2013 incheiat cu o cifra de afaceri de 18 milioane de euro si o crestere a departamentului de digital...
Incepand cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu, fost director de marketing al Caroli Foods Group, a fost numit in functia de...
Lansata in urma cu patru ani, GO Studio este o divizie de business in cadrul GMP Group, specializata in servicii de...
Bratul international de PR al grupului GMP, Chapter 4, a avut in cei doi ani de la infiintare o ascensiune care...
<p> <strong>Aproape ca nu exista publicitar pe lumea asta care sa nu creada despre sine ca este special, ca este altfel....
<p> <strong>Cu 18 ani de experienta in politici publice, lobbying si advocacy, public affairs si comunicare, Laura Florea conduce din 2008...
<p> <strong>Formata profesional in structuri de corporatie multinationala, odata ajunsa la GMP Ioana Manoiu a avut sansa sa experimenteze frumusetea antreprenoriatului,...
<p> <strong>Gandita drept o agentie de PR creativa si antreprenoriala, dupa modelul fratelui mai mare, GMP Advertising, in sapte ani de...
<p> <strong>Se definesc prin sintagma “Forward Thinkers”. Dupa 14 ani pe piata, parca li se potriveste mai mult ca niciodata. “Thinkers”...
<p> <strong>La 24 de ani si numai doi ani de la infiintarea firmei, Bogdan Nitu conducea deja agentia online a anului...
Este coautorul celei mai premiate campanii in 2013 si Copywriter-ul Anului la ADC Awards. In era in care Instagram castiga teren,...