Rebranding in PR
Incepand de astazi, The PRACTICE intra oficial in MSLGROUP, reteaua de PR si comunicare a Publicis Groupe si cel mai mare...
Incepand de astazi, The PRACTICE intra oficial in MSLGROUP, reteaua de PR si comunicare a Publicis Groupe si cel mai mare...
Paul lanseaza o gama de recipiente portabile pentru cafea, disponibile in toate brutariile sale din Bucuresti: pahar cu capac de silicon...
IMAGE PR a castigat bronz cu trei campanii distincte la editia 2014 a competitiei International Business Awards (Stevie Awards), o competitie...
[caption id="attachment_5043" align="alignleft" width="300"] Oxana Yanushkovskaya, VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA[/caption] Echipele de distributie ale Discovery si Eurosport in regiunea Europa...
Publicis Romania a dezvoltat pentru Granini o noua campanie de comunicare, ce are drept element central un Pod al Iubirii in...
Lowe&Partners semneaza conceptul creativ al campaniei promotionale Beck’s Expeditia Premiilor Germane pe Dunare. Componentele de media, online si mecanismul promotiei au...
adidas NEO invita tinerii din intreaga lume sa-si puna amprenta pe prezentarea colectiei de Toamna/Iarna, cu ajutorul unui mecanism de votare...
KFC Romania promoveaza produsele Crispy Strips printr-o campanie “Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune”. Campania, desfasurata in perioada...
Incepand din august, Ana-Maria Godja se alatura agenției V+O Communication pe poziția de PR Account Manager. Ana-Maria este absolventa a Facultatii...
Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta...
[caption id="attachment_4976" align="alignleft" width="190"] Mihaela Matei, Supervising Associate, Brand, Marketing & Communication, EY Romania[/caption] Se discuta de cativa ani despre preponderenta...
Berea Bucegi isi doreste sa incurajeze adevaratii meseriasi romani si lanseaza programul “Meserii pentru Romania”, primul proiect in cadrul platformei cu...
Industria de media si divertisment a depasit incertitudinile economice generate de recesiunea globala si schimba tactica, renuntand la taierile de costuri...
La nivel global, 55% dintre consumatorii online din 60 de tari si-au declarat disponibilitatea de a plati mai mult pentru produse...