Studiu: Nivelul de atenție față de reclamele online
Teads și Lumen Research au făcut publică azi o meta-analiză despre nivelul de atenție față de reclame - Unveiling the Connection:...
Teads și Lumen Research au făcut publică azi o meta-analiză despre nivelul de atenție față de reclame - Unveiling the Connection:...
ING Bank România este, începând din acest an, banca oficială a festivalului Summer Well. Potrivit datelor băncii, cei 90.000 de participanți...
Pentru a ajunge la cât mai mulți oameni din target, evenimentele au nevoie de o imagine construită în timp, pas cu...
În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de plușuri care înfățișează nouă...
Laundromatului Persil, un reper al festivalului de la Bonțida, i s-a alăturat în premieră anul acesta Persil Wash Club: clubul mașină...
Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și semnează un nou parteneriat cu TechBolide, compania care oferă soluții tehnice inteligente cu...
Agenția de digital Cognition, parte a grupului Godmother, lansează tool-ul de marketing „Club de Loialitate”- un instrument flexibil, menit să îmbunătățească...
Sute de mii de participanți la cea de-a noua ediție a festivalului de muzică Electric Castle au avut parte de experiențe...
MullenLowe România este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Apemin Tușnad, o organizație cu tradiție și experiență în apa...
Smaranda Teleabă preia funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al...
O bancă cu ADN antreprenorial integrat în tot ceea ce face a crescut alături de clienți, ajungând lider de piață, și...
Noua ediție din acest an #WhatTheFanta a oferit publicului un spectacol inspirat din emisiuni tip reality cooking show și a lansat...
Într-o lume în care cu toții putem rămâne blocați ascultând genurile noastre muzicale preferate, Heineken® Silver își propune să zguduie barierele...
Stabilirea unor conexiuni reale si profunde cu cei din jur, legăturile cu generațiile mai în vârstă, în special cu părinții și...