Play-Doh. Curaj, sansa si viteza de reactie
De cate ori merg ca turist in Turcia si admir eficienta cu care se livreaza aici majoritatea serviciilor, imi vine in...
De cate ori merg ca turist in Turcia si admir eficienta cu care se livreaza aici majoritatea serviciilor, imi vine in...
Cum reuseste o agentie de digital independenta sa lupte de la egal la egal cu jucatori afiliati la retele nationale si...
Campania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea...
Numarul romanilor care au dorit sa primeasca de Craciun bunuri materiale a crescut cu 15% in 2015, fata de anul precedent,...
Presedintele juriului Internetics, suedezul Tony Högqvist, a descoperit la Bucuresti cateva campanii cu adevarat valoroase, dar pe ansamblu crede ca mai...
Globalizarea este un concept polarizant, perceput cand ca o utopie, cand ca o distopie. Ce rol joaca brandurile in acest context...
Un studiu panregional realizat de Discovery Networks dezvaluie impactul curiozitatii asupra vietii consumatorului modern, pentru care, din intreg mixul de media,...
Timp de mai bine de opt ani, pana in mai 2012, a condus agentia Odyssey Communication, dupa ce vreme de 11...
Incepand cu data de 1 ianuarie 2016, vanzarile de publicitate pentru televiziunile Cartoon Network, Boomerang si TNT in Romania, aflate in...
Proiectul City of Energy, lansat in 2011 de Enel Romania, a ajuns, acum, la finalul celui de-al cincilea an de existenta.In...
Stella Artois si agentia V8 Interactive continua initiativa globala #GiveBeautifully cu o campanie dezvoltata in Romania care prezinta emotia drept cel...
In cadrul Campaniei Star Wars, Carrefour Romania a lansat in spatiul sau comercial din Mega Mall o interfata interactiva de cumparaturi,...
Romanii cumpara mult mai putin decat intentioneaza sa o faca in perioada reducerilor de Black Friday, arata un studiu in randul...
L-am invitat pe Razvan Capanescu sa fie personajul central al ultimului numar din 2015 ca un manifest al tonului in care...