Corona este partener oficial al Festivalului Massif 2024
Corona, unul dintre brand-urile premium din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a devenit partener oficial al...
Corona, unul dintre brand-urile premium din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a devenit partener oficial al...
După 32 de ani împreună, Carlsberg și FC Liverpool extind colaborarea pentru încă 10 ani și reconfirmă cel mai longeviv parteneriat...
Geneza apei minerale naturale AQUA Carpatica începe acum milioane de ani, în Țara Dornelor, tărâmul legendar al apelor minerale românești, dar...
41% dintre consumatorii europeni consideră că sunt într-o situație mai rea decât erau anul precedent, iar 77% dintre aceștia sunt de...
În contextul digitalizării accelerate și a creșterii consumului online, piața de marketing digitală atinge un nou nivel de maturitate și cunoaște...
SIGNAL IDUNA își continuă strategia de consolidare pe piața din România și lansează campania de repoziționare a brandului "Cu siguranță, totul...
În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus colecția VIVESS. Cele 7 pahare din colecție...
SHOW the agency, agenția independentă de comunicare și brand experience, anunță parteneriatul cu Beiersdorf România, compania germană ce deține brandul Nivea,...
Proiectul de brand turistic al Țării Hațegului și orașului Hațeg este finalist în competiția Transform Awards 2024, una dintre cele mai...
Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional și o numește pe Alecsandra Roman...
Kit de Marketing Digital este o platformă unică în România în acest moment, care reunește în același loc template-uri de marketing...
Starcom România lansează ediția cu numărul zece a enciclopediei Consumer Report. Compendiumul aduce în prim plan tendințele comportamentului românilor, atât în...
Antrepriza Culturală și Weekend Sessions anunță lansarea programului de mentorat și internship în marketing cultural pentru a veni în sprijinul muzeelor...
Initiative România a lansat un nou framework strategic prin care propune o viziune integrată de analiză, optimizare și eficientizare a investiției...