Mărcile proprii, din ce în ce mai cumpărate de clienții români
Reading Time: 2 minuteRetailerul de materiale de construcții și grădinărit Hornbach observă, de la an la an, o creștere tot mai mare a vânzărilor de articole sub marcă proprie, arat[ compania, într-un comunicat de presă.
„Pentru a completa sortimentul existent sau pentru a ne diferenția de concurență pe un anumit segment, am dezvoltat, de-a lungul timpului, mai multe game de produse, disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Hornbach. Astfel, observăm o creștere constantă a vânzărilor pentru produsele sub marcă proprie“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.
Potrivit reprezentantului Hornbach, produsele marcă proprie reprezintă garanția calității pe care Hornbach o oferă clienților. În plus, în funcție de denumirea, de spațiul de expunere și de calitatea produsului, acestea se întipăresc în mintea clienților.
„Un avantaj însemnat este faptul că aceste produse beneficiază de un dublu control al calității, primul venind din partea firmei producătoare, ca apoi totul să fie verificat și de către reprezentanții Hornbach”, a mai spus reprezentantul companiei.
Mugurel-Horia Rusu a subliniat, de asemenea, că pe piața locală există o afinitate pentru produsele de origine germană, calitatea acestora fiind un etalon respectat de către clienți. Aceștia optează pentru marca proprie Hornbach având încredere în produsele de calitate germană, dar și în valorile transmise de către magazinele Hornbach în toți anii de prezență pe piața locală. De asemenea, angajații Hornbach cunosc foarte bine mărcile proprii și calitățile acestora, astfel încât consilierea clienților de către aceștia a fost mereu un punct forte pe acest segment.
„În cazul mărcilor proprii, Hornbach acționează ca un producător: creăm specificațiile și ulterior verificăm calitatea produselor. Majoritatea articolelor marcă proprie sunt fabricate în Germania, dar o parte dintre acestea, precum Soluna (jaluzele), Aron (ferestre), Akkit (sistem de aplicare a gresiei) și Precit (panouri sandwich), sunt produse local“, a mai spus reprezentantul companiei.
În ceea ce privește gamele de produse unde mărcile proprii conduc în vânzări, acestea sunt plantele de interior (FloraSelf), grătarele de grădină (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile și lazurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele și draperiile (Solevita).
Astfel, pe segmentul de plante de interior, FloraSelf realizează circa 90% din vânzări, lucru care se datorează în primul rând calității ridicate. Un alt motiv pentru care clienții optează pentru acestă marcă este că, la o mare parte dintre aceste plante, Hornbach oferă garanția creșterii.
În ultimii 30 de ani, această marcă s-a dezvoltat enorm în ceea ce privește calitatea sortimentului – pământ, semințe, îngrășăminte, plante și unelte pentru plantare. În plus, Hornbach lucrează în permanență pentru a concepe produse funcționale și orientate către client. FloraSelf reprezintă, în primul rând, calitate verificată permanent (producție conform „directivei ecologice UE“), dar, foarte important, respectă și principiul sustenabilității.
O altă preferință a clienților români pentru marca proprie se regăsește la categoria de vopseluri. Dintre mărcile proprii, se remarcă astfel Hornbach Meister Polar – vopsea lavabilă de calitate, fără conservanți, mată, sau Hornbach StyleColor – gama de vopsea gata colorată, cu efecte creative. Pe segmentul de jaluzele, rulouri sau galerii, se optează tot mai des pentru marca proprie Soluna.
Și ferestrele pentru locuință marca Aron, fabricate în România, sunt tot mai alese de clienți deoarece pun accent pe o fiabilitate și inovații tehnice, alături de un design atractiv. Nu în ultimul rând, pe segmentul de baterii, marca Avital este în topul vânzărilor datorită unui raport optim între calitate și preț, dar și a designului atractiv. În total, în magazinele Hornbach din România există 50 de mărci proprii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz