Marc Borțun, noul director de creație al Rusu+Borțun Brand Growers
Reading Time: 2 minuteMarc Borțun, co-owner Rusu+Borțun, preia și poziția de director de creație al agenției. El va coordona toate proiectele, din punct de vedere creativ, pentru portofoliul de conturi compus din: Orange, Europa FM, Bittnet, Avia Motors, OroToro, Yasou, OSHO Restaurant, Mega Image, Ing Tech, Cărturești, Mandy Foods, Bursa Binelui BCR, Sports Hub (Cristina Neagu, Mihai Leu, Ana Maria Brânză), Trutzi, The Institute, United Way, Equatorial (Vrunners.com), On Pharma, Patru Mâini, Apollo111, Țiriac Energy, OLX Grup, Stratulat Albulescu, Inventure (francize.ro).
Marc Borțun are o experiență de 20 de ani în industria de marcomm și din noua poziție își propune să dezvolte în agenție o și mai bună integrare creativă între branding și advertising, dublată de dezvoltarea Rusu+Bortun Cyber Growers, unit de business coordonat de Miruna Macsoda.
”După 10 ani de la debutul Rusu+Borțun pe piața locală de publicitate, timp în care a trecut prin mai multe etape de dezvoltare și maturizare, echipa de creație care a fondat agenția își unește forțele pentru a o duce la nivelul următor”. – Marc Borțun.
Absolvent al Universității de Artă din București, secția pictură, Marc Bortun a intrat în publicitate în 1998 în funcția de Designer/ Art Director la Millenium Communications. Au urmat ani de experienta ca Art Director în cadrul unor importante agenții locale și internaționale precum Saatchi&Saatchi, CAP, Cohn & Jansen. Din iunie 2008 este co-owner Rusu+Bortun Brand Growers. În toți acesti ani a cucerit premii de creativitate, atât la nivel local, cât și internațional, în cadrul unor festivaluri precum ADOR, AdPrint, Effie, ADC Awards, Rebrand 100, Fibra și este membru al ADC Romania, din 2015.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz