Golin și Manuela Gogu fac din nou echipă începând din această vară, cu scopul de a face mai puternic produsul creativ al agenției și de a le oferi clienților soluții integrate, cu valențe creative multidisciplinare.
Manuela Gogu, Creative Director Golin:
„Revin în Golin cu ambiții mari în zona de experience. Fie că prin experience înțelegem activare online, DM, BTL sau PR stunt, cred că <<ideea acționabilă>> are puterea de a genera engagement nativ și poveste. Cred totodată în puterea ideii ce are în spate o tensiune reală. Prin astfel de idei generăm mișcări și nu simple headline-uri. Și mai cred în coerență și logică creativă. Felul meu de a defini storytelling-ul. Tensiune – experiență – coerență. Cam asta îmi propun să aduc la Golin.”
Cu peste 15 ani experiență în comunicare și advertising, Manuela se reîntoarce la prima ei dragoste, Golin, agenția în care și-a început cariera și de unde a făcut pasul către creație, în 2007.
Roxana Dibă, Managing Director Golin:
„Ne bucură mult faptul că o avem pe Manuela on board – în primul rând, pentru că vine cu o expertiză strong în domeniu și cu o perspectivă creativă unică, integratoare, care ajută produsul de PR Golin să exploreze și zone laterale, și să livrăm, la final de zi, soluții de comunicare inovatoare clienților noștri. Și-apoi pentru că Manu este un om extrem de pasionat de ceea ce face, vine mereu cu insight-uri on point, pe brief, chiar și atunci când acesta pare imposibil de realizat, și asta inspiră și motivează toți oamenii din jurul ei să fie mai buni, să iasă din zona de confort și să caute soluții în afara ei.”
Parcursul profesional al Manuelei se suprapune aproape integral cu Lowe Group România unde, începând cu 2006 a desfășurat „operațiuni creative” pe diverse fronturi: în 2009, Manuela a fost primul Creative Director al unei agenții de PR în România, și anume Golin, ulterior și-a continuat dezvoltarea în zona de ATL, prin tranziția la agenția de ATL MullenLowe, unde a devenit Creative Director în 2012. Fast forward 9 ani, Manu preia o poziție strategică în Golin, urmând să crească și să dezvolte departamentul de creație al agenției.
În ultimii 5 ani, Manuela și-a exploatat aptitudinile interdisciplinare dezvoltând și moderând campanii integrate în calitate de Creative Integration Director, în cadrul aceluiași grup de comunicare.
De-a lungul parcursului în grup, Manuela a coordonat peste 20 de echipe de creație și a semnat alături de acestea zeci de campanii recompensate cu peste 40 de trofee, atât local cât și internațional (PR AWARDS, EFFIE, ADC RO, IPRA Awards, Internetics, Sabre Awards, Webstock).
Printre campaniile care au marcat parcursul profesional al Manuelei se numără Transpirația Strică Reputația/ Rexona – un format de campanie realizat în premieră în România de Golin în 2006, Văru’ / Tocmai.ro, Cif Curăță România / UNILEVER sau Căutătorii de Cămări pentru LIDL România.
Absolventă de Litere, Manuela și-a cultivat spiritul creativ, dar și viziunea strategică, prin cursuri la Cannes, Londra, Berlin și Belgrad.
Photo 78981487 © Tashatuvango | Dreamstime.com
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…