Stiri Marketing

Manuela Ciugudean-Toma, noul lider de marketing al PwC în Europa

12 apr. 2017 < 1 min

Manuela Ciugudean-Toma, noul lider de marketing al PwC în Europa

Reading Time: < 1 minut

Manuela Ciugudean-Toma s-a alăturat PwC şi va coordona echipele de marketing din 11 ţări din regiunea Europei de Sud-Est. Ea va fi responsabilă de dezvoltarea unei strategii integrate de marketing şi comunicare în toată regiunea Balcanilor.

„Mă bucură venirea Manuelei la conducerea echipei de marketing a PwC din regiunea Europei de Sud-Est. Sunt convins că experienţa şi entuziasmul ei pentru managementul de brand vor contribui la întărirea imaginii PwC ca lider pe piaţa serviciilor profesionale”, a declarat Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România.

„Am ales PwC şi pentru că rezonez cu pasiunea firmei pentru inovaţie, inclusiv în ceea ce priveşte activitatea de marketing şi comunicare, şi cu angajamentul acesteia de a contribui la rezolvarea unor probleme importante pentru societate”, a declarat Manuela Ciugudean-Toma, Liderul Echipei de Marketing şi Comunicare a PwC în Europa de Sud-Est. 

Manuela Ciugudean-Toma are peste 15 ani de experienţă în elaborarea şi gestionarea unor campanii inovative de marketing în mai multe ţări europene. Înainte de alăturarea PwC, ea a condus echipa de marketing a Intel Corporation în Europa de Sud-Est. De asemenea, de-a lungul carierei, Manuela Ciugudean-Toma a mai lucrat în echipele de marketing şi comunicare ale diviziei din România a Băncii Mondiale, la Ministerul Comunicaţiilor şi la agenţia de PR şi Public Affairs Grayling. Ea este absolventă a Facultăţii de Jurnalism, cu specializarea în Relaţii Publice şi Publicitate, din cadrul Universităţii Bucureşti, şi şi-a început cariera lucrând ca jurnalist.  Este pasionată de călătorii, literatura sud-americană şi muzica formaţiei Depeche Mode.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: