Mamaia ar putea primi mai multe oferte de branding pentru stațiune
Reading Time: 2 minuteÎn urma unui interes impresionant și a numeroaselor solicitări primite după încheierea primei etape de înscrieri, Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța anunță că evaluează deschiderea unei noi runde de înscrieri pentru proiectul care definește identitatea de brand a stațiunii Mamaia.
“Mulțumim tuturor pentru entuziasmul și interesul manifestat până în acest moment, în special celor care au ajuns în etapa semifinalelor concursului și pe care îi asigurăm că rămân în competiție. În urma comunicării etapei de vot public a lucrărilor semifinaliste, am primit foarte multe solicitări de participare în concurs. Totodată, ne bucurăm că proiectul nostru a atras atenția și sprijinul comunității profesionale, iar în următoarea perioadă vom lua o decizie cu privire la pașii următori din concurs. Cu siguranță valoarea propunerilor va crește prin integrarea mai multor profesioniști în acest proces, fie prin participarea directă în competiție, fie prin implicarea lor în calitate de membri ai juriului de specialitate. Evident, propunerile care nu s-au calificat în etapa actuală, nu vor fi reanalizate. Ne gândim să acceptăm alte variante spre o nouă jurizare din partea celor care nu s-au calificat. Fiți cu ochii pe pagina oficială de Facebook Mamaia Constanța și pe website-ul oficial www.concurslogomamaia.ro pentru noi informații”, a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.
Organizatorii vor reveni în cel mai scurt timp cu informații suplimentare privind modul în care se va desfășura această nouă rundă de înscrieri și cu privire la pașii următori ai concursului.
Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Logo pentru stațiunea Mamaia
Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța caută să încapsuleze într-un simbol grafic (logo) și într-un slogan vibrația locului și experiența pe care o trăiește turistul care ajunge în destinație.
Concursul are premii totale de 50,000 lei. Propunerea câștigătoare este recompensată cu 26,000 lei iar alte două finaliste vor fi recompensate cu câte 12,000 lei.
În concurs sunt acceptate propunerile trimise de orice persoană fizică română sau persoană juridică, cu sediu social sau un punct de lucru deschis pe teritoriul României, care respectă condițiile de participare descrise în Regulament. În urma preselecției realizate de juriu, vor exista 3 propuneri finaliste care se vor recompensa pentru definitivarea acestora în urma feedback-ului transmis de juriu, iar câștigatorul va realiza și manualul de brand.
Alegerea propunerilor finaliste va fi realizată prin ponderea voturilor primite de la public și voturile juriului de experți.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz