Antreprenori

MAM Bricolaj deschide cel de-al treilea magazin din București

Reading Time: 2 minute

După o investiție de 1,65 de milioane de euro, MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță deschiderea unui nou magazin în București

Deschiderea noului magazin face parte din strategia de dezvoltare a companiei. MAM Bricolaj vizează atât extinderea la nivel național, cât și creșterea numărului de puncte de lucru din București, unde a ajuns acum la 3 unități.

Noul magazinul este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 și are o suprafață totală de 1.500 de metri pătrați, cu o suprafață de vânzare de 1.000 de metri pătrați. Magazinul include spațiu de depozitare și birouri, care sunt situate la etajul 1. Investiția pentru magazin s-a ridicat la 1,3 milioane de euro pentru achiziția spațiului, iar 350.000 de euro au fost alocați pentru amenajare. În noul magazin lucrează în prezent 30 de angajați. 

„Avem în plan extinderea la nivel național, tocmai de aceea suntem bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al treilea magazin MAM Bricolaj din București. Acesta vine ca o certitudine a ritmului susținut de creștere pe care îl avem. Totodată, vrem să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim cele mai bune soluții pentru orice proiect de amenajare interioară, astfel că avem un portofoliu extrem de diversificat de produse. Pe termen lung, vizăm creșterea rețelei MAM Bricolaj și vrem să intrăm și pe alte piețe decât cea din București. Următorul magazin va fi situat în Brașov, acolo unde am început deja o serie de demersuri pentru deschidere. Vrem să fim aproape de consumatori și să ajungem la 12 magazine în marile orașe din țară și nu numai”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.

Magazinul din zona Ghencea va dispune de peste 11.000 de produse și va include categorii noi de produse, precum decorațiuni și corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienții au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceștia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanță specializată cu privire la produsele căutate.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse și anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi și panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curățenie, mobilier și decorațiuni.

Noul magazin dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de mașini, dintre care 35 sunt pentru clienți, iar 15 pentru angajați. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8:00 – 20:00, iar sâmbăta și duminica în intervalul 8:00 – 16:00.

Oferte speciale de lansare pentru clienții noului magazin MAM Bricolaj Ghencea

Pentru a marca deschiderea magazinului Ghencea, MAM Bricolaj va organiza și o campanie specială pentru aprilie, dedicată celor care vor face cumpărături din această unitate.

Astfel, la achiziția produselor selectate clienții vor primi gratuit un altul complementar din același segment. De exemplu, pentru orice pat tapițat cumpărat, clienții vor primi o saltea, pentru fiecare bucătărie de minimum doi metri pătrați va fi oferit un blat, iar pentru fiecare lustră cumpărată vor fi oferite gratuit becurile. Totodată, fiecare set de mobilier de baie vine cu o baterie cadou și pentru fiecare găleată de vopsea lavabilă cumpărată clienții vor primi și amorsa fără cost suplimentar.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

7 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

7 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

8 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

9 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

9 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

9 ore ago