Lifestyle

MagnaPharm lansează FORDERM® & FORSUN®, două game inovatoare sub umbrela FORCAPIL®

Reading Time: 4 minute

MagnaPharm a lansat în cadrul unui eveniment special gamele FORDERM® & FORSUN® by FORCAPIL®, care aduc consumatorilor suplimente alimentare inovatoare pe piața produselor de skincare.

Brandul FORCAPIL® by Arkopharma, reprezentat în România de compania MagnaPharm, este unul dintre cele mai iubite branduri din România pe piața relevantă de suplimente alimentare pentru păr.

Prezenți la evenimentul cu tematica All White, într-o mare de roz și portocaliu – culorile statement ale celor două game – invitații au aflat detalii despre produsele noi:

  • FORDERM® by Forcapil®– Collagen Booster & Hidratant
  • FORSUN® by Forcapil® – Autobronzant & Solar

Printre invitați s-au numărat Amalia Enache, Adrian Nartea, Adina Buzatu, Ada Condeescu, Denis Hanganu, Anca Ciota, Rosalie Kanda, Rux Opulenta, Valerie Lungu, Larisa Costea, Laura Mușuroaia, Dragoș Bucurenci, Sensy, Ioana Vișănescu, Larisa Raicu, Andreea Popescu, Julia Kassas, Mihai Mercea, Anne Sima, Sefora Șulea, Snikuletz.

Gazda evenimentului a fost Cristina Ich, ambasadorul FORCAPIL® în România. Prezenți la evenimentul cu tematica All White, cu accente de roz și portocaliu – culorile statement ale celor doua game, invitații s-au bucurat de o atmosferă vibrantă și au descoperit detalii despre noile produsele: FORDERM® by Forcapil®– Collagen Booster & Hidratant și FORSUN® by Forcapil® – Autobronzant & Solar.

FORDERM® by Forcapil® pentru un ten strălucitor

Cele două noi produse lansate sunt o necesitate specifică pe această piață dermo în continuă expansiune. Piața suplimentelor alimentare pe bază de colagen și antioxidanți este extrem de atentă la tendințele și preferințele consumatorilor, care sunt mereu în schimbare.

Conștientizarea importanței acordate îngrijirii pielii a crescut semnificativ în ultimii ani, influențând în mod pozitiv piața de skincare. Totodată, creșterea nivelului de informare în ceea ce privește beneficiile diferitelor produse și diversitatea produselor anti-îmbătrânire susține expansiunea pieței.

Gama FORDERM® by Forcapil® este esențială într-o piață dermo în continuă creștere. Piața suplimentelor alimentare pe bază de colagen și antioxidanți este foarte atentă la tendințele și preferințele în schimbare ale consumatorilor. Astfel, Forcapil® lansează două produse ca ritual de frumusețe pentru o piele strălucitoare, cu efecte anti-îmbătrânire și antioxidante: FORDERM® by Forcapil® Booster cu Collagen & Hidratant.

FORDERM® Booster cu Collagen împotriva îmbătrânirii, pentru 10 zile este singurul supliment concentrat cu colagen marin cu efect antirid și booster de strălucire, ce contine alge marine. Acționează asupra liniilor profunde cauzate de vârstă și susține cea mai bună producție endogenă de collagen datorită hidrolizării excepționale. Conține alge Ascophyllum, ce ajută la redensifierea pielii, acid hialuronic, Zinc, ce contribuie la menținerea sănătății pielii, și Seleniu. Ingredientele atent selecționate îmbunătățesc sănătatea și aspectul pielii prin regenerarea producției colagenului și protejează celulele împotriva stresului oxidativ implicat în îmbătrânirea pielii.

FORDERM® Hidratant este 100% vegetal și are cea mai mare concentrație de GLA (acid gamma-linolenic), care, în combinație cu Vitamina E, conferă tenului fermitate, elasticitate și protecție. Suplimentul combină ingrediente de origine natural precum uleiul de Borage și uleiul de primula, ce ajută la menținerea elasticității pielii, și Vitamina E de origine vegetală, un antioxidant care ajută la protejarea celulelor de stresul oxidativ provenit din razele U.V. sau poluarea atmosferică.

FORSUN® by Forcapil® – protecție solară în orice anotimp

Cele două produse din gama FORSUN®by Forcapil® – Autobronzant & Solar, vin dintr-o necesitate pe piața de dermo. Consumatorul este tot mai conștient de faptul că expunerea îndelungată la soare, fără a proteja pielea (cel mai frecvent cu produse de protecție solară – SPF), poate fi extrem de periculoasă. Razele UVA și UVB deteriorează pielea, accelerează procesul de îmbătrânire, pot provoca pete pigmentare, dar și afectiuni mai grave ale pielii, precum melanomul.

FORSUN® by Forcapil®vine în întâmpinarea acestor nevoi și dintr-o dorință de educare a consumatorului pentru a utiliza produse de protecție solară în orice anotimp. Produsele din gamă pot fi utilizate pe tot parcursul anului, zi de zi în orice condiții (sport, lucru în aer liber, etc).

FORSUN® Solar are proprietăți antioxidante și pregăteste pielea pentru expunerea la soare, fiind recomandat în special persoanelor care petrec mult timp în aer pentru diverse activități ce necesită extra protecție: sport, grădinărit, pescuit, etc. Formula combină 9 ingrediente active de origine vegetală, Cupru și Seleniu. Seleniul și Vitamina E contribuie la protejarea celulelor împotriva stresului oxidative, Cuprul contribuie la pigmentarea normală a pielii, în timp ce uleiurile vegetale de Argan, Susan și Limba mielului ajută la menținerea elasticității și elasticitatii pielii.

FORSUN® Autobronzant este produsul must-have pentru un bronz sănătos pe tot parcursul anului, fără soare. Conține betacaroten care conferă pielii un bronz delicat, dar și hidrolizat de colagen, luteină extrasă din florile de gălbenele, licopen extras din roșii, vitamina A si, cu puternic efect antioxidant, Vitamina E si Seleniu. Ambele suplimente FORSUN® by Forcapil®se utilizează împreună cu produse de protecție solară.

Cu o experiență în industria farmaceutică de peste 25 de ani, MagnaPharm Marketing and Sales oferă servicii integrate de marketing, promovare medicală și în farmacii, comercializare/distribuție, reglementare și acces pe piața din România pentru un portofoliu de parteneri de renume din industria farmaceutică.

Team

Recent Posts

La doi ani de la deschidere, Medikali anunță dublarea cifrei de afaceri

Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…

7 minute ago

Select Residences, proiect imobiliar al Anchor Grup în valoare de 45 mil. euro, a intrat în faza de livrare cu 75% dintre locuințe deja vândute

Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…

8 minute ago

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture

Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…

16 minute ago

Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou

Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…

18 minute ago

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

45 de minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

54 de minute ago