Magicienii zilelor noastre
Reading Time: 2 minute<p> <strong>Oamenii de marketing pot fi magicieni. Au aceasta incredibila putere de a face, prin bagheta numita marketing, lucrurile sa se miste. Sa fie mai frumoase. Sa faca vanzarile sa creasca, sa sporeasca renumele companiei. Stiu sau au invatat sa se joace cu emotiile si cu impulsurile noastre. Pot sa ne determine sa le cumparam produsele sau, chiar mai mult, sa le iubim.</strong></p> <p> </p> <p> Exista povesti de marketing care ne-au vrajit si ne-au convins sa fim fani, cum este cazul Apple sau Starbucks. Marketingul, cu tot ce implica, publicitate, design, comunicare, este calea care sparge granitele si face diferenta intre companii si produ se. La fel, un om de marketing manat de multa pasiune si dorinta de a face lucruri spectaculoase va fi intotdeauna una dintre cele mai importate achizitii ale unei companii.</p> <p> </p> <p> Stim cu totii ca de multe ori am fost martorii unui produs sau serviciu nu perfect dar care, printr-un plan de marketing excelent, a avut vanzari record si s-a bucurat de o imagine excelenta. Am spus-o si o repet, un om de marketing bun sfinteste locul, compania, produsul si poate face adevarate minuni. Poate schimba lucrurile mai mult decat credem ca este cu putinta.</p> <p> </p> <p> Asa cum, din pacate, la cealalta extrema, un om de marketing care vine la birou doar pentru a-si lua salariul si pentru a mai bifa trecerea unei zile este un lucru foarte trist, mai ales pentru brandul pe care il reprezinta. Militez vehement de cativa ani impotriva general managerilor care accepta sa achite salarii gratuit unor directori de marketing. In multe companii multinationale lipsa activitatii este vizibila cu ochiul liber, facand inutile exemplele. Dar salut cu aceeasi indarjire si cu un imens respect general managerii si antreprenorii care cauta sa aiba in echipa lor directori de marketing adevarati. Salut oamenii care isi fac meseria cu daruire si pasiune si a caror munca se vede, se simte si te face sa zambesti.</p> <p> </p> <p> Pentru acesti magicieni, pentru acesti oameni care isi pretuiesc meseria si care inteleg ca menirea lor este sa ne ajunga la suflet, trecand peste portofele, si sa ne influenteze deciziile, nu doar de cumparare, realizam anual cover story-ul 50 Marketing!</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz