Magic Salon caută zeci de specialiști pentru minim trei locații noi în București. Businessul va depăși 10 mil. euro în 2023
Reading Time: 3 minuteMagic Salon, cel mai mare lanț de saloane din România, adoptă o strategie nouă de angajare în 2023, pentru cooptarea a zeci de specialiști în frumusețe, care să se alăture echipei actuale de peste 500 de persoane.
În 2023, compania are planificată deschiderea a minim 3 noi locații în București, care vor aduce servicii de întreținere corporală în premieră, după exemplul Magic Obregia, prima locație concept ce include salon de femei și bărbați, Magic Magazin, dar și segmentul de corporal cu aparatură.
Sistem personalizat de salarizare și bonusare
„La MAGIC, oferim o experiență diferită echipelor noastre. Pentru profesioniștii de la scaun se oferă cadouri la angajare, posibilitatea de a lucra câte zile doresc, diverse forme de lucru și colaborare. Mai mult decât atât, au posibilitatea alegerii salonului cel mai comod ca locație. În momentul integrării în rețeaua Magic, angajații descoperă un sistem de salarizare smart, grile de salarizare dinamice ce diferă în funcție de experiență, gradul de ocupare și ziua săptămânii, dar și manopere dinamice. Aceștia reprezintă diferențiatori semnificativi în piață care fac timpul petrecut la muncă mult mai valoros.”
Dragoș Muller, owner Magic Salon
Magic Salon desfășoară în permanență campanii destinate echipelor sale în colaborare cu cele mai cunoscute branduri de pe piață, precum Pepsi, Kandia, Lensa, Synlab, Belvita, Lays, Vinexpert, Sense. Astfel, pe lângă salarizarea smart, angajații primesc o varietate de bonusuri utile în viața de zi cu zi.
Prima fază a interviului digital pentru a intra în echipa MAGIC presupune completarea unui chestionar interactiv prin care viitorul angajat își poate alege un cadou (city break, abonament World Class, produse/ aparatură beauty sau servicii de estetică non-invazivă), programul și tipul de colaborare, salariul dorit și salonul în care dorește să lucreze.
„Dorim să ne îndepărtăm de specificul pieței, unde există o tendință de retenție mică a angajaților, iar acest sistem complex de salarizare și bonusare, precum și experiențele unice să motiveze personalul în a menține calitatea serviciilor și să ne poziționeze ca unul dintre dintre cei mai căutați angajatori din domeniul de frumusețe”, completează Dragoș Muller.
Aplicație mobilă pentru angajați
Aplicația mobilă numită Saloanele Magic oferă angajaților oferte și tombole speciale. De asemenea, aceștia își pot verifica statusul salarial, feedback-ul de la client, dar și bonusurile. Tot prin intermediul aplicației, pot intra simplu și rapid în contact direct cu departamentul de management, pentru o comunicare cât mai eficientă.
Pentru a îmbunătăți permanent calitatea serviciilor oferite, instruirea permanentă a angajaților reprezintă o preocupare constantă pentru Magic Salon. În curând, în aplicația mobilă vor fi disponibile programe de educație și dezvoltare personală, cu rolul de a menține în permanență valorile brandului la un nivel cât mai ridicat.
Întrucât viața personală a angajaților reprezintă un factor important în menținerea stării de echilibru al echipelor, aplicația prezintă și seri distractive sau acțiuni caritabile.
Salarii mărite în acord cu inflația
„Industria de beauty și-a revenit în 2023, aceasta fiind în strânsă legătură cu industria organizării de evenimente, ceea ce a făcut să avem clienți foarte mulți și să închidem anul 2022 cu o cifra de afaceri de peste 8 milioane euro (inclusiv francizele), iar anul acesta odată cu deschiderea noilor locații sperăm să depășim 10 milioane euro”, arată Dragoș Muller.
Aceste cifre au fost posibile pe fondul creșterii prețurilor pentru produse, utilități și chirii în condițiile în care salariile au fost mărite în rețea pentru a se încerca acoperirea efectelor inflației în rândul echipei.
Rețeaua Magic Salon este un lanț de saloane de înfrumusețare din București care s-a lansat în anul 2007, având în prezent 21 de locații în București și Ilfov. Dragoș Muller estimează că mai este nevoie de încă 15 locații doar în București. O singură locație funcționează în sistem de franciză, însă antreprenorul dorește să dezvolte această latură și se gândește să ducă afacerea și în afara Bucureștiului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz